Stil bij de oktober mama's!

Wat is het toch stil dames, hier op ons forum!
Zijn jullie soms allemaal aan het hyven?
Ik heb me inmiddels ook toegevoegd onder mijn nickname Billie!
Dus zal af en toe ook eens effe spieken!

Maar ik hoor jullie hier ook nog wel eens toch??

Liefs, Billie
30w1d

Helemaal mee eens. Ik denk dat we allemaal in zo'n periode zitten dat er niet zoveel gebeurt. (gebeurt er ooit weinig in een zwangerschap hahaha????)
Dat zal denk straks wel weer komen als we met zn allen zo langzamerhad verlof krijgen en wat meer tijd krijgen. Voor mij nog 2 weken en 2 dagen. zucht.

gr. Peet

Soms heb ik ook wel eens hey idee dat wij wel zeker zijn over onze zwangerschap. Ik zie bij andere maanden wel eens topics geopend dat ik zoiets heb van: Dat is toch logisch? Of: Waar maak je je druk om?

Ik wil niet zeggen dat geheel zeker ben tijdens deze zwangerschap, integendeel zelfs. Maar heb soms ook wel eens de gedachte waarom zou ik een topic openen over een bepaald onderwerp? Of sommige onderwerpen verdwijnen zo snel! Ook wel eens jammer.

Ik hoop dat we straks allemaal wat meer tijd hebben om wat meer actief weer bezig te zijn. Over een paar weken hoef ik ook niet meer te werken en dan heb ik lekker 10 weken van te voren al vrij. (4 weken ziektewet en 6 weken verlof!)

Claudia

Hoi hoi,

Ik ben er wel hoor, maar lees meer dan dat ik typ.
Ben de afgelopen dagen door de warmte erg lusteloos geweest. Kreeg bovendien constant harde buiken en alles en iedereen kon me even gestolen worden, terwijl ik eigenlijk een kop vol wilde plannen heb.
Nu het even wat afkoeld zijn we gisteren begonnen met het verven van Its zijn nieuwe kamer. Doordat alle jongens een andere kamer krijgen en wij inmiddels voor hen ook allemaal  andere bedden hebben aangeschaft is het op z'n zachts gezegd een gigantische chaos bij ons. Worden we niet echt blij van. Maar gelukkig komt mijn moeder morgen even helpen, want manlief heeft het hardstikke druk op zijn werk.
Ik wil het huis zo langzamerhand op orde hebben want ik word er zelf niet sneller op.

ook ik lees iedere dag wel even snel, tja het is inderdaad rustig!
hier is het dan ook wel druk met 2 meiden..
ben op dit moment druk bezig met kleertjes uitzoeken en sorteren!
ook nog even de laatste dingen opschrijven die ik moet gaan halen en dan kan ik alles gaan wassen!
nog 9.5e week te gaan! wel een raar idee vind ik het hoor!
ik kan me er nog niks bij voorstellen momenteel.
als ik mijn 2 meiden zie dan denk ik wel eens ow jee dat gaat druk worden! haha
maar kan niet wachten tot ik ons hummeltje in mijn armen kan sluiten!
ook grote zus zit er helemaal vol van! ze is net 3 jaar maar vind het helemaal geweldig!
onze jongste is net 1 jaar en is een heeel ondeugend meisje dus dat is best pittig zo nu en dan, ik hoop dat dat straks allemaal wat makkelijker met dr word! hihi
ik moet over 2 weken weer naar de vk toe. afgelopen week heen geweest en toen was de kleine al aan het indalen!
ze is best wel druk moet ik zeggen en kan me echt goed onder mijn ribben drukken!
ben ook erg benieuwd hoe groot ze haar schatten volgende keer.
ze zeiden dat het niet zon groot kindje was!!! nou het mag van mij hoor!mijn lichaamsbouw is best fijn en 1 keer een 8 ponder vind ik prima! haha

hoop dat meer mensen weer ff wat gaan krabbelen!!

Liefs Jenny (30 wk 5 dagen)

heej Billie!

Helemaal mee eens!! moet wel bekennen dat ik er zelf ook schuldig aan ben... hihi. Niet altijd tijd om te reageren. Ik lees wel elke dag mee!

Maar ik denk dat het wel klopt wat er gezegd wordt. Voor mij is het de 2e zwangerschap en ik ben eigenlijk best zeker van mijn zaak.

Maar het is eigenlijk wel gezellig om lekekr te kletsen!

Liefs
aStrid

Hoi

Hier nog een schuldige
Lees bijna iedere dag even wat er geschreven is, maar ik heb zo'n hekel aan het inloggen iedere keer, tekens als in naar een andere topic ga wordt ik er uit geknikkerd en kan ik opnieuw in gaan loggen. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik niet echt iets te vertellen heb ik daar gewoon te lui voor ben.  Maar ik ben er nog gewoon hoor.
Vanmiddag naar de vk, waarschijnlijk heb ik dan wel weer wat te vertellen. Zal in ieder geval even een buikfoto plaatsen bij de andere.

Groetjes Natalie

Wij hebben momenteel vakantie. Dus de komende 2 weken ben ik er niet zo veel. Ik ben ook niet zo onzeker als bij de eerste. Helemaal niet zelfs. Alles is al klaar dus we zijn lekker aan het genieten!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan