Stil hier, weinig reactie

Hoi anoniem,

Het is edd erg stil hier de laatste tijd. Wat mij en Molly ook al opgevallen. Misschien zijn meiden op meerdere forums actief. Ikzelf wel (ook op een IVF forum) omdat ik daar nu mee bezig ben. Misschien moeten we hier wat meer leven inblazen!

Hello girls!!
Where is everybody?!
Bij deze een oproep om weer wat vaker te reageren, we willen alles van je (kinderwens dan) weten... hoe gaat het vertel vertel!

Lfs. Suus

Hoi anoniem
ik vind het de laatste tijd ook erg stil maar heb soms ook niets te vertellen.en ik heb de laatste tijd ook wat problemen met internet.kan er niet altijd op.dit is geen excuus hoor.
ik weet ook niet altijd een antwoord voor die gene die schrijft.
ik ga me best doen.
liefs winnie

Ik zie dat het de afgelopen tijd inderdaad wel erg stil is geweest. Zelf geen problemen meer ondervonden met het bereiken van forum, maar soms komt het er gewoon even niet van.

Lijkt me een goed idee om het weer nieuw leven in te blazen. Blijft prettig om ervaringen uit te wisselen.

groetjes,
Gonnie

Heeft het er soms mee te maken dat er wat problemen zijn op het forum. Ik heb al twee keer berichtjes als reactie verzonden, die ik vervolgens nergens meer terugvind??? Hebben anderen daar ook last van?

groetjes,
Gonnie

Terug
Bovenaan