Stil hier!

Hierbij wil ik iedereen die al bevallen is van harte feliciteren!!!  Maar wat is het hier vandaag stil zeg! Zal wel door de warmte komen.

Voor wie nog moet! Succes met de laatste loodjes!

Groetjes,

Monique

38+3

hoi hoi...

Ik ben zondag uitgerekend, dus slaan bij mij de kriebels al aardig toe.
Het was gisteren inderdaad te warm om achter de computer te gaan zitten. Ik was er raar van. Veel harde buiken en last van mijn darmen.
Nu weet ik wat ze bedoelen met de laatste loodjes.... Mag verder niet klagen... heb een super 9 maanden gehad.

Groen 1981

Hier nog iemand die de 17e is uitgerekend, maar dan wel van de tweede. Ben niet op de hoogte van wat weeën zijn, de eerste is met een geplande keizersnede gehaald.
Heb nu al flink wat dagen veel pijnlijke harde buiken, willen alleen niet doorzetten.

Ook ik vind het gisteren te warm om hier te komen lezen. En mijn vingers waren zo dik dat ik twee toetsen per keer zou intypen.
Nu is het gelukkig weer wat koeler en het vocht is ook alweer bijna weg, gelukkig!!!!

Voor de rest, iedereen succes met de laatste loodjes...... ze wegen echt het zwaarst.

@ Yeppie: ik ben ook zwanger van de 2e.
Vandaaag is iemand in mijn familie-kring bevallen die ook uitgerekend is op 17-8. Ik wil ook...
Maar ja, we gaan maar gewoon uit van de 17e. Bij de eerste ben ik ook begonnen met de bevalling op de uitgerekende datum. Wel bevallen op de dag erna, maar ja, wie weet gaat het met de 2e sneller. Men zegt dat de bevalling wel iets sneller gaat. Ik hoop het maar, 24uur vond ik lang duren.

Haii,

Ook ik ben de 17e uitgerekent en vind het nu ook wel weer leuk geweest die dikke buik vooral met slapen heb ik er last van overdag eigenlijk helemaal niet....Vind het wel erg spannend weer het is me 2e en de eerste was 11dagen te laat geboren dus ik ga daar maar weer een beetje vanuit dan kan het tenslotte altijd nog meevallen he.

Terug
Bovenaan