Stil hier...?!

hoi hoi

ja het is inderdaad stil hier op het moment..
ik denk dat iedereen bezig is met de laatste dingetjes te doen hahaha...
Of we zijn met zijn allen aan de poets door het huis hahahaha,, die hormonen!!!!!
maar denk ook dat vele vanaf volgende week meer tijd hebben,, als er paas vakantie is...

tis idd stil hier, maar we zijn er wel hoor. Het zijn idd denk ik de laatste loodjes....de meeste vragen zijn al beantwoordt, geniet heerlijk van mijn verlof in de zon en ben langzaam aan alles aan t klaar maken.

Ik ben over 4,5 week uitgerekend, dus heb wel nog wel even (maar hoop natuurlijk op een weekje eerder ha ha, want die buik die groeit maar door.....en ik begin te waggelen ha ha)

maar ja wie weet, word ik wel een juni mama, kan ook nog!

Succes iedereen!

Valt mee vind ik hoor. Vaak als er weer een nieuw topic staat wordt er vrij snel gereageerd. Maar iedereen is inderdaad aan het wachten... alle laatste dingen in orde maken... ik heb mijn huis aan kant... alle babyspullen zijn klaar.. bed op 80 cm, dus nog even genieten van het getrappel. hij mag van mij nog even blijven zitten tot 40 weken... nog 2 weken geduld!

Goedemorgen

nou ik vond het ook redelijk stil ik kijk wel even elke dag maar had ook niet zo veel te melden niemand denk ik dan maar hahaha
vandaag ben ik 35 weken zwanger en ik weet dat ik 17 mei een keizersnee gaat krijgen mits de kleine niet vanzelf eerder gaat komen dan word het spoed.
dus nog een kleine 4 weken!!!!

alles is wel klaar hier moet alleen nog even een leuk
verduisterend rolgordijn hebben voor de babykamer.
over gordijnen hangen wel al...
maar goed stoffen en dwijlen doe ik nog even voor iknaar het ziekenhuis moet. dat doe ik nu wekelijks maar die buik gaat aardig in de weg zitten en last van die bekken dus doe ik het maar even niet.
... dat zeg ik nu heel stoer maar kan het denk ik toch niet laten hahaha.

aankomende dinsdag heb ik nog een groei echo
ze denken dat het wel eens een flinkertje kan zijn.
dus daar ben ik wel heel benieuwd naar
en een verloskundig gesprek over de keizersnee
hoe dat allemaal in zijn werk gaat... daar kijk ik ook wel naar uit dan weet ik iig een klein beetje waar ik aan toe ben de 17 de ;-)

eerst maar eens de mei vakantie door komen ... de kinderen hebben der wel veel zin in lekker zwemmen met dit weer!!!

liefs Shirl.

Terug
Bovenaan