Stil of vakantie??

Goedemorgen meiden,

Wat is het stil hier.....of zijn jullie allemaal op vakantie?
Of misschien niets te vertellen, dat kan natuurlijk ook ;-)

Mochten jullie op vakantie zijn dan wens ik jullie een heerlijke tijd met het gezin!!

Liefs Lynn.
 
Ik denk dat sommige op een andere forum zitten. Bijv; zwangerschapspagina.nl.

Ik heb niet zoveel te melden. Het is superdruk met een actieve Lucas, inmiddels 9 maanden. Hij kruipt overal achter me aan, en strekt zich overal op.Hij laat nu zelfs los wanneer hij staat.... denk dat hij binnenkort begint met lopen.

Voor de rest een grote kletskous, en hij krijgt ineens 4 tandjes boven.

Met het eten en flesje is het wat aanklooien. Hij wil niet veel melk drinken, wel veel vast voedsel. Bij de CB zeiden ze ook al, het is een aanklooiperiode.

Hoe is het bij jou?
 
Hoi ,


Ik kon een tijdje niet inloggen tot en met vandaag pff . Het gaat gelukkig nu veel beter en ben trots op mezelf . Hoe ik het toch elke keer voor mekaar krijg .

Hier nog 2 flessen melk 1 fles fruit en 1 yoghurt .
Omdat hij geen lepel nog wil . Voor de rest tijgert / kruipt al een tijdje morgen 8 mnd . Heeft nu last van verlatingsangst waarbij hij ineens tijdens slaap wakker huilt . Dus dat is zo zielig ik moet een slaapritueel gaan doen denk ik . Wij gaan niet op vakantie jullie ? Hoe is het Lynn met je hernia ?
Ik heb a.s donderdag afsp bij de neuroloog voor me bekken teveel last .

Liefs
 
Hee meiden,

Hier eigenlijk nog alles hetzelfde. Met Dean en Jack gaat het hartstikke goed. Ze proberen te tijgeren en te kruipen maar dat lukt nog niet zo goed maar het zal niet lang meer duren. ;-)

Met mijn hernia helaas niet veel vooruitgang. Ik train nu 2x per week op de sportschool onder begeleiding van een fysio en oefen me thuis helemaal suf. Ik houd goede moed maar het is niet leuk. Zeker niet met mijn 2 kleine mannetjes.

Ze hebben heel veel last gehad van de warmte en dat was niet fijn, vooral voor hun niet.

Wij gaan ook niet op vakantie. Blijven lekker thuis en gaan leuke dingen doen als mijn lichaam het toe laat. Mijn man heeft gelukkig over 3 weken vakantie.

hmimes: succes donderdag bij de neuroloog. Laat je het nog even weten?

Liefs
 
He wij gaan ook nog niet op vakantie hoor. Als het goed is gaan we in het najaar wel naar zijn papa toe...eindelijk.
Xilyano probeert wel te kruipen maar dat lukt hem alleen nog maar in zn achteruit hihi. Ik heb van de week een fietsstoeltje gekocht. Hij zit al best stevig dus vandaag maar weer eens een rondje proberen...maandag avond al een klein rondje gedaan en hij vond het heel leuk en interessant allemaal.
Hij heeft twee tandjes nu, gelukkig heeft hij daar geen last van gehad. En met de warmte gaat hij naar het strand met mn zus als ik werk en bij mn moeder speelt hij lekker op het gras onder de boom.
Dus hier gaat alles goed alleen missen we papa wel erg.
Veel beterschap lynn ik hoop dat al je inspanningen beloond worden en je je snel weer beter voelt.
 
hoi!
ik moet zeggen dat ik gewoon bijna niet achter de pc zit in de vakantie :)! ben veel buiten, naar het strand, lekker weg enz en daartussendoor valt er in huis nog heeel veel te doen! wij hebben zelf geen vakantie helaas, maar omdat iedereen rond ons heen wel vakantie heeft ga je toch een beetje mee!
Tess heeft gelukkig geen last van de warmte! ze vind het allemaal wel prima en ze ligt vaak in een pamper met een jurkje erover of alleen een shirtje. anders zweet ze wel heel erg. ze is dol op warm eten en stouwt dan een grote hoeveelheid weg! fietsen vind ze superleuk! tijdje geleden moest ik de fiets pakken, ik had geen ander vervoer en lopen was te ver, dus toen gewoon geprobeerd en het ging eigenlijk prima. dus we fietsen nu regelmatig kleine rondjes en mevrouwtje zit te kletsen en te gillen van plezier :)! ze zegt mama en papa (papa nog niet bewust, mama weet ze heel goed dat ze daar mij mee bedoeld!) zo schattig! de jongens waren helemaal opgetogen toen ze op een dag ineens mamamamama zei! en nu is het vaak al gewoon mama! ze gaat op haar buik achteruit de hele kamer door, vooruit nog niet. ze gaat de laatste tijd wel vaak op haar handen en voeten staan, ze is echt aan het oefenen! tandjes ook nog steeds niet! die komen straks allemaal tegelijk vrees ik :(! af en toe heeft ze van die ikgilzohardmogelijk-momenten! ze moet dan erg om zichzelf lachen :D grappig om te zien! in augustus hebben we een weekje vakantie, helaas zit onze oudste dan al op school omdat wij zo vroeg vakantie hadden hier. maar goed, papa lekker thuis is toch erg gezellig!

@Lynn: sterkte met je rug! hou de moed erin!! weetje wat ik nog zat te denken, jullie hadden alleen een balkon toch? als je nu smorgens een zwembadje onder de parasol zet met een laagje water, kunnen de jongens af en toe heerlijk spetteren op hun buik! Tess gaat hier al een tijdje in het grote bad en niet meer in het babybad. ze vind het geweldig! uiteraard erbij blijven want ze neemt wel eens een slok water :p maar op deze manier is niet mijn hele badkamer nat! en als ze in het grote bad kunnen, dan ook wel in een zwembadje. ze hebben weinig ruimte en water nodig! maar misschien redt je dat niet met je rug? misschien een tijdje als er iemand is om te helpen? kunnen de boys wel lekker afkoelen!

@baby glenn: jullie sterkte samen! voor jou kan de tijd niet snel genoeg gaan ws :)! jammer voor jullie dat hij zoveel moet missen van Xilyano!! veel filmen als het kan!! ook de simpele huiselijke dingen!! zo leuk om later terug te zien!

en verder iedereen een heerlijke voortzetting van de zomer :)! wij genieten enorm van het lekkere weer!
 
Wij waren idd op vakantie. Lekker gezwommen en gespeeld met de kindjes. Stijn heeft echt genoten in het zwembad dobberend in zijn zwemband.
@lynn: vervelend dat het nog niet beter met je gaat.
 
Terug
Bovenaan