stil

Nee het is inderdaad stiller geworden. Misschien maken we niet zo veel meer mee. Ben zelf heel de morgen in de weer geweest met Tyche. Ze had al twee dagen niet gepoept, veel pijn en onbedaarlijk huilen. Dus heb ik haar veel moeten troosten. Op aanraden van de huisarts zijn we gisteren begonnen met andere voeding.. speciaal voor moeizame ontlasting. Vandaag even een thermometer in haar poepgaatje gehad en daar kwam het hoor.... en net alweer een vieze luier. De poep is wel groenig (was eerst geel).. zou dit door de voeding komen denk je? Ik ben in ieder geval blij dat het eruit is.. nu ligt ze ook weer heel tevreden te slapen.

Dus denk dat ik dalijk ga stofzuigen+dweilen en de was opruimen. Vanavond weer visite en dan is gelijk het huis voor het weekend wat opgeruimd zodat ik lekker kan genieten van mn man en kleine meid. Straks ook nog de nieuwe (tweedehandse) auto ophalen.. ook leuk. En voor de rest hoop ik een rsutig weekend.

Groetjes Kirsten, mama van Tyche

hoi,

ik ben vandaag de hele dag in de weer geweest.
Eerst kevan naar school gebracht, toen moest mijn auto naar de garage.
Daar moest ik "even" 1/12 uur op wachten.
Ik ben vanmiddag boodschappen wezen doen, maar volgens mij heeft delano een hekel aan de c1000. Elke keer precies in het zelfde gangpad begint tie toch de krijsen. dat doet hij nou al 4 weken achter elkaar tot aan bij de kassa.
En als ik naar buiten loop is hij stil.
Maar dan krijg je dat irritante  bemoeizuchtige van mensen, ach hij is vast moe he, hij ligt zeker liever in z'n bedje, of hij heeft vast honger, is het een huilbaby? enz enz
Om gek van te worden.
En dan zo'n lange rij bij de kassa, iedereen kijkt je aan van hou dat kind toch een stil.
HALLO ik moet toch ook alles op de band zetten in inpakken. Trek me er niks van aan, laat ze maar lekker kijken!
Ik schrok vandaag alleen even van wat ik kwijt was aan boodschappen meer dan 160euro! Even de verjaardag van je kind vieren. Oeps.
Maar ja 1e keer een echt verjaardags feestje voor hem as woensdag voor z'n vriendjes van school en in de buurt.
De kids liggen nu op bed en m'n man is weg.
Dus nu....Even tijd mezelf
Lekker doen waar ik zelf zin in heb!

kim

Het wordt een beetje stiller, maar we krijgen het ook allemaal veel drukker. ( teminste, dat denk ik)
Ik ben de hele dag in de weer... Vaak denk ik: ik ga over een half uurtje effe achter de computer, maar eerst even dit..... of dat....
En dan ben ik zo weer twee uur verder............Dan moet Thijs z'n fles of komen de andere kinderen thuis........het eten gemaakt ...........de was gedaan.............pfffff
Maar zodra ik een gaatje heb, ben ik er.
Ik reageer niet zo heel vaak, maar ik lees al jullie verhalen.

Groetjes Mieske

ik denk dat iedereen idd lekker bezig is! haha.. al moet ik zeggen dat ik juist wat meer tijd krijg om   ook iets anders te doen dan yara te vermaken.. ze kan nu heel goed slapen overdag en ook alleen in dr box of wipstoel zonder dat ze huilt omdat ze op mn arm wil liggen..

ik ga er dus wat vaker zijn.. als jullie dat tenminste gezellig vinden.. heb namelijk wel al echt het idee dat er een goeie band is tussen een grote groep van hier.. hoop dat jullie me erbij willen hebben :)

groetjes jose

inderdaad.... druk druk druk... Tess neemt veel tijd in beslag.

Over Tyche haar voeding... als je Nutrilon Omneo geeft kan het inderdaad groener zijn, heeft Tess ook... zij kreeg deze voeding omdat haar ontlasting te snel kwam en nu lijkt ze te verstoppen... blijft een moeilijk geval... vandaag wel iets gepoept... maar niet veel... ga dinsdag naar de osteopaat, ik hoop dat hij wat voor haar kan doen.

Groetjes Nands

Thnxx Nands voor je reactie op Tyche's groene poep... ik hoop dat ze vandaag ook poept anders ga ik denk ik even naar de huisarts.. want het werkt nog niet echt.. Heb je die afspraak bij de osteopaat zelf gemaakt of via de huisarts?

Terug
Bovenaan