Stil!!

Wat is het hier de laatste tijd stil hier........
Ben ik de enige die niet bevallen is, nee toch???
Hoe gaat het met de meiden die nog moeten bevallen, geniet je nog van je rust of zijn jullie alle ongemakken ook zo zat???
Ik ben zwanger van de derde en lichamelijk is het echt genoeg geweest nu, maar voorlopig zit er nog geen beweging in. Terwijl il al over de uitgerekende datum zit, maar dat zegt niets natuurlijk.

Nou, allemaal succes nog even!!!

nee hoor je bent niet de enige.
ben donderdag uitgerekend van ons tweede wondertje.
aan de ene kant kan ik nog super genieten van het getrappel en gewoel in mijn buik. en aan de andere kant ik zou wel weer eens lekker willen slapen op mijn buik, en me gewoon kunnen bewegen. en zijn we natuurlijk super nieuwschierig naar dit wondertje.
maar voorlopig lijkt het er hier ook nog niet op dat ik deze week hem of haar in mijn armen kan houden.

Nee je bent zeker niet de enige die nog niet bevallen is. Hier ook nog niets wat maar lijkt op een bevalling. Moet nog een week maar goed ben wel een beetje flauw van mijn dikke buik nu.
Hopen dat we deze week allemaal gaan bevallen, anders worden het februari baby's.

Jeetje, wat lang!!
Sinds kort mag je in onze regio niet langer dan 1 week overtijd lopen en dan gaan ze inleiden!!

Vanochtend is de vk geweest, ze zou morgen komen strippen, maar ik heb al een paar dagen vreselijke buikkrampen (heb pds) dus ik heb haar vanochtend gebeld.
Helaas kon ze me nog niet strippen, terwijl ik volgens de echo´s al een week overtijd ben en volgens de berekeningen (die de vk aanhoudt) 2 dagen.
We hebben nu afgesproken dat we dagelijks contact hebben om te kijken hoe het met me gaat en aan de hand daarvan besluiten we dan of ik naar het ziekenhuis ga of niet. Wil nl liever ´gewoon´ bevallen, zonder inleiden. maar ja dat moet wel te doen zijn, want ik raak aardig uitgeput zo!!

Ik ben ook net naar de vk geweest, alles was goed. Voldoende vruchtwater, bloeddruk oke en weer gestript. Baarmoedermond was al wel bijna verstreken, dus ik hoop dat het nu niet meer lang op zich laat wachten hoor.

Anders donderdag terug en als het er dan nog niet is, vrijdag ziekenhuis... maar dan ben ik zaterdag ook 42 weken, dan mag het ook weleens vind je niet?!

:) Het einde is inzicht jeeee! hahaha je moet maar een beetje positief blijven vind je niet?

Maar als ik het goed begrijp, ben je nu (volgens de vk 2 dagen over tijd) dus kan het bij jou ook nog een 5 dagen duren voordat ze je gaan inleiden dan? Hoop dat het bij jou SNEL begint hoor!!!! Dat wachten wordt je zo zat!

Kan inderdaad nog 5 dagen duren, maar dat valt in het weekeinde, dus dan probeert ze me nog vrijdag in te laten leiden. Maar als ik het eerder niet meer trek vanwege mn lichaam, door die krampen enz dan maakt ze eerder een afspraak voor me in het ziekenhuis. Zo moeilijk, want aan de ene kant lijkt het me heerlijk als het eruit is en mijn darmen weer wat rust krijgen, maar aan de andere kant wil ik liever dat het kindje eruit komt wanneer het er zelf klaar voor is.

Voor jou wordt het idd wel tijd!!
2 weken is echt lang, van mijn tweede zoontje ben ik 10 dagen later bevallen, maar die laatste dagen kan ik me nog goed herinneren hoor, die zijn pittig. Vooral omdat je er helemaal klaar voor bent. Ik liep toen echt een beetje te wachten en dan gaan de dagen helemaal zo traag!!!

Nou succes nog even met de laatste loodjes.
En positief blijven inderdaad. T komt er echt wel uit en dan ben je alles verder vergeten!!!

Kop op allemaal!
Ik lees nog even mee als dec-mama op 7 januari bevallen van een derde zoon...
@mamr: Jouw verhaal herken ik zo! Ik hb twee weken kramp gehad, de tweede week bijna constant in mijn buik en vooral mijn rug. Allemaal voorwerk, want toen de weeen uiteindelijk na drie keer strippen begonnen, had ik met 2 uur en 50 minuten onze zoon in mijn armen. Ik hoop dat je dat goede moed geeft. Elke centrimeter en voorwerk die nu komt met kramp, hoef je straks niet op te vangen met weeen... Heel veel succes! En kom wel weer eens lezen of je al bevallen bent ;)
Groetjes

Terug
Bovenaan