Still going strong!! (foto's)

Hallo allemaal, "vroeger" was ik best actief op dit forum, maar na december 2007 bijna niet meer, ik ben toen erg ziek geweest en heb toen de diagnose MS gekregen. Ik lees nog wel geregeld mee met jullie, maar door lichamelijke ongemakken en vermoeidheid had/heb ik niet altijd de puf om mee te schrijven. Toch voel ik me stiekum nog best een beetje "lid" van dit forum. Ik zal echt mijn best doen om wat van me te laten horen. Met Marit gaat het erg goed, ze is een ontzettend lief en pienter meisje en ik geniet zo ontzettend van haar! Ze is echt een gezellig knuffel meisje en ik ben apetrots op haar.

Groetjes Monique

Bij deze wat recente foto's:

"stiekum lid" .... dat bestaat niet!
Ben je gek. Niemand hoort er meer bij als de ander. We hebben vanaf het begin geroepen dat iedereen welkom is op de manier zoals zij het zelf fijn vind.
Alleen lezen? ...prima!
Af en toe langskomen? ...prima!
Overal op reageren? ...prima!
Ons iedere dag vermoeien met verhalen over buurvrouwen/krampjes/nieuwe woordjes? ...prima!
Het is leuk zoals het gaat en ik vind het erg leuk dat je weer wat laat horen/zien! Wat is je meisje een mooie peuter zeg! Super schattig!
Liefs Nelleke

je hebt idd een heeeel mooi meisje!!
ik hoop voor jou dat je klachten nog wat af gaan nemen (dat kan toch met MS?), je zag er in ieder geval goed uit op de foto!!
leuk om weer eens van je te horen!

liefs Jenneke

...als jij stiekem van die lieve foto’s blijft plaatsen dan mag je van mij “stiekem-lid” blijven hoor! En leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie.

Terug
Bovenaan