Stille aanbidder??

Ik geloof dat ik een stille aanbidder heb. Kreeg gisteren een anonieme mail met een gedicht er in, via één of andere betaalsite. Hij is ondertekend met Lover69. Ik heb dus echt geen idee wie het moet zijn en eigenlijk is dat heeeeeeeel erg irritant! Ik was uiteraard toch wel heel nieuwsgierig en heb één keer gebeld, maar eigenlijk ben ik niet voor dit soort onzin.

Het gedicht doet al vermoeden dat er al meer is tussen ons, maar ik heb momenteel helemaal geen contact met mannen. Ik heb er ff mijn buik van vol (niet letterlijk uiteraard!!).

We zullen zien of hij brutaal genoeg is om in het echie contact te zoeken. Een keer wat gaan drinken kan altijd, niet waar! Op de manier zoals het nu ging, ga ik in ieder geval niet verder met contact zoeken!

Groetjes Fonske

Hoi hoi,

Ik wil natuurlijk je droom niet in duigen laten vallen, maar het is reclame. Ik heb deze week precies dezelfde mail gehad, met dezelfde afzender. Ze willen je op die manier gewoon geld uit je zakken trommelen.

Jammer maar helaas. Ik wens je wel een heel fijn weekend.

Groetjes,
Evelien

Ach Fons,da's nou weer jammer,het is toch leuk om iig te vermoeden dat je een stille aanbidder hebt!
Je hebt ze ongetwijfeld,maar deze keer dus loos alarm!
Groetjes Tanja

Whahahahahahaaha!!! Dat meen je niet! Het zat wel een beetje in mijn achterhoofd, maar ja, omdat ik altijd al zo achterdochtig ben in dit soort zaken, dacht ik, nu zal ik het eens niet zijn.....

En dat geld uit mijn zak trommelen is inderdaad gelukt, hahaha!! Eén geluk, ik ben erg gelukkig met de situatie zoals die er nu ligt voor mij hoor, dus laat maar even....Voor mij even geen mannen, ik kan het heel goed alleen af! Het  gezegde 'alleen is maar alleen', blijft waarheid, maar ik vind het nu wel even goed zo!

Groetjes Fonske

hey hoi,

ik heb die mail ook gehad.....en dan kom je op die site en moet je eerst een nummer bellen en dan 80 cent per minuut betalen en dat gesprek is bijna 2 minuten....

manlief moest ontzettend lachen om die mail.....en was best benieuwd wie ik als stille aanbidder moest hebben en toen last ik even later jou berichtje hiero en hadden we direct door dat het weer een of andere geldtrekkerij was....

maar had je het wel gegund hoor dat je een stille aanbidder zou hebben....

in ieder geval vanaf drenthe ook een dikke knuffel voor jou

liefs denise mv Yoëll en Linsey

Muts!!!! Whahahahahahhaa.... Ik moest ook heel erg lachen toen ik je topic zag (sorry)..

Ik heb die email ook al eens gehad, maar het is toch wel overduidelijk dat het inzin is. Want als iemand je nou écht een "liefdesgedicht" stuurt dan sluit hij toch niet af met lover69 (!!!!).. Hij bedoelt dan niet dat hij geboren is in het jaar 1969, en hij bedoelt dan ook niet nummer 69 van de afhaalchinees... rarara wat dan wel?? hihi..

Hij had dan écht wel een fatsoenlijke "nickname" genomen, denk je niet?

En betalen om te weten wie hij is?? Als hij echt zijn liefde had willen betuigen  dan had hij je ook gewoon kunnen mailen en niet via zo'n betaalgedoe, hij heeft immers je emailadres..

Maar Yvonne, Hier moet je gewoon lekker om lachen!! Dit is net zoiets als dat ik laatst m'n hand wilde uitsteken in mn auto toen ik wilde inhalen haha..

Mocht er een echte vent rondlopen die je wel ziet zitten, geloof me, die maakt er écht werk van!!

Dikke knuffel!!!!!

Esmé mv Kay en ???

(33.1 wk zwanger)

Terug
Bovenaan