Stille buik

A

Anoniem

Guest
hai medemama's
Ik lees zoveel veelbelovende berichten. Harde buiken, menstruatie-achtige krampen,
slijmprop verlies, veel beweging van de kleine, schoonmaakwoede...

Hier is alles echter nog zo ontzettend rustig... Geen krampje, geen voorwee..helemaal stil. Baby beweegt wel genoeg, maar van ADHD wordt deze echt niet verdacht hoor!
Geen voorgevoel, geen opruimwoede, wel soms even nerveus en vol spanning.
Het enige voorgevoel dat ik heb is dat deze er nog wel even in blijft zitten,
ben ik hierin de enige??
Groetjes Soela, 38wkn, 5dgn

Neeee !!!! Ook bij is alles nog rustig.....
Gelukkig voel ik de baby wel geregeld bewegen, maar ook hier geen voorweeen of aanwijzingen dat de baby al plannen heeft zijn warme stekkie te verlaten.
Nou reken ik ook eigenlijk nergens op aangezien onze eerste ook 2 weken ná de uitgerekende datum gehaald moest worden. Maar het feit dat  ik al zover overtijd was, heeft nogal wat nadelige gevolge gehad voor de bevalling. Er  was bijna geen vruchtwater meer en ook de  placenta was  aan het verkalken.  
Daarom hebben we nu met de gynaecoloog afgesproken dat we niet weer gaan wachten maar volgende week (5 dec) gaan beslissen wat we gaan doen. Inleiden of een keizersnede... Reuze spannend natuurlijk, maar ik kan het me ook nog niet helemaal voorstellen dat het zwanger-zijn op korte termijn over zal zijn.

Liefs, Annette

Hee Annette,
he, gelukkig ben ik niet de enige!! Wel lekker dat je het vooruitzicht hebt snel te zullen bevallen. Ik ga er zelf ook van uit dat deze wat later komt. Ons zoontje was ook 10 dgn te laat, is geboren na een spoedinleiding. Zijn hartslag bleek bij de controle veel te laag, dus moesten we hup naar t ziekenhuis. Achteraf heeft me dat wel bezig gehouden. Ik vind het dan ook geen ontspannen vooruitzicht om weer over die 40 wkn heen te gaan.
Ik ben onder controle bij de vk, en de enige afspraak die ik heb is dat ik naar het zh kan voor een ctg wanneer ik wil. Dus ik hoop zooooo ontzettend verschrikkelijk dat die kleine er is voor ik me echt druk ga maken, maar ja, zoals geschreven, volgens mij heeft die nog geen plannen....
liefs Soela

Terug
Bovenaan