stilletjes

Lieve meiden,

Het is een beetje stil rondom mijn persoontje, maar dat betekent niet dat ik er niet ben hoor. Ik lees dagelijks alle berichtjes.
Maar ik neem, zoals een aantal op die forum een beetje afstand. Ik ben er niet meer zo heel veel mee bezig. Alleen gaat het deze week wat moeizaam. Ik was namelijk vandaag uitgerekend. En op de een of andere manier, zit ik er toch mee. Ben afwezig, en denk er toch een aantal keren per dag aan.
Volgende week zou het wel weer beter gaan.

Afgelopen weekend zijn we lekker een weekendje naar Katwijk aan zee geweest, even heerlijk uitgewaaid.Wat moet het toch een genot zijn om aan zee te wonen.

Ben nu weer volledig aan het werk, en het bevalt me goed moet ik zeggen. Even met andere dingen bezig zijn, dan alleen maar zwanger worden en klussen.
Alhoewel, het klussen...... we zijn nog steeds bezig met een flinkle verbouwing, laat ik het zomaar zeggen, we klussen nog flink. De stemming is er ook voor, en toch nog een klein beetje, extra ons best doen, om toch... misschien....., we zullen het zien.
Nou meiden, jullie weten ff weer hoe het met me gaat.

Veel liefs,
Pascalle

Hoi Pascalle,
Ik ken je niet maar wil je zeggen dat ik ook eigenlijk vandaag uitgerekend zou zijn...voel me ook wel wat raar hoor. We zijn nu bezig met hormonen omdat ik pco blijk te hebben(dus geen of bijna geen eisprong uit mezelf)
Ik hoop dat jullie wens ook snel in vervullib=ng zal gaan.
Liefs Esther

He lieve Pascalle,

Dat jij ook afstand neemt... Precies wat ik voel. Ik lees nog wel mee, maar ben er toch minder mee bezig. Ook wel weer eens lekker, hoor.

Goh, je uitgerekende datum. Dat drukt je weer even met je neus op de feiten, denk ik. Logisch dat je er dan weer wat meer aan denkt.

Ik zie ook uit naar die datum. De zwangerschap hangt nog als een schaduw over mij heen. Als die uitrekendag maar eenmaal voorbij is, dan zal het nog meer zijn plek vinden, hoop ik. 19 maart, dus. 2 dagen voor het begin van de lente. Begin van de zomer zwanger geraakt. Begin van de herfst is Marijn geboren. Begin van de winter zat ik nog middenin mijn verdriet, maar wel op het keerpunt.
En als dan het begin van de lente een Nieuw Begin met zich meebrengt, dan is dat toch mooi symbolisch...

Sterkte deze week.

Liefs,
Marjon

Terwijl ik jullie berichten lees krijg ik de tranen in mijn ogen,wat zijn jullie sterk zeg.Ik hoop dat ooit al jullie wensen uitkomen en dat het er in de toekomst een stuk zonniger uit zal zien.Ik ben zelf weer zwanger,maar heb net in dec. ook een mk gehad.Meiden veel liefs. Hester

Terug
Bovenaan