stilletjes

A

Anoniem

Guest
he meiden,

wat is het hier stil sttttt.
is ieder druk met verjaardagen enzo? IK heb zelf net een nieuwe opdracht
dus heb steeds geen tijd of puf. Maar lees wel steeds lekker mee
tijdens mijn pauzes. Hoop dat jullie gauw weer lekker veel kletsen en
ik tijdens meijn boterham mee mag lezen

groet czaar

Hoi,

Tja ik weet het niet, maar ik vond het ook al zoo stilletjes.
Ik denk indd dat iedereen druk is met van alles en nog wat.
Plus dan is het volgende week ook nog voorjaarsvakantie, dus misschien wordt het dan nog wel stiller, omdat sommigen misschien een weekje er tussen uit gaan??
Ik kijk ook elke dag( soms meerder keren per dag als ik vrij ben hihihi) ff op het forum.
Het valt me op, dat veel meiden wel mee lezen, maar dat er maar weinig meiden zijn, die wat plaatsen.
Kga zo ook ff met me mannetje even lekker een broodje eten.

Liefs marielle

ja, vind ik ook. denk idd dat iedereen heel druk bezig is met verjaardagen regelen ofzow :D

nou, ik ben er nog wel hoor. meestal meerdere keren per dag :p

verjaardag van nathalia is al achter de rug, en t volgende waar we naar uitkijken is pas in mei. 4 daagjes naar brabant (kom uit rotterdam)

en als t goed is, ben ik er vanaf 1 maart niet meer o pde woensdag. dan gaat nathalia 1 dag naar het kdv en dus ga ik maar lekker werken. ga niet thuis zitten terwijl mn kind naar het kdv is. is zo saai dan he, om helemaal alleen thuis te zijn :D

liefs, do

Ja, het is inderdaad rustig de laatste dagen!
Misschien dat degenen die vooral mee lezen en niet zo vaak schrijven, nu maar eens wat meer van zich moeten laten horen..??

Groetjes, Bianca

Hoi hoi,

Ik vond het ook al stilletje hier. Maar ik moet dan ook zeggen dat ik zelf ook niet altijd reageer.
Ik werk 2.5 dag en dan lees ik meestal alleen mee. Snel 's avonds even achter de computer als ons meisje slaapt. Ben dan zelf meestal toe aan lekker op de bank liggen en niks meer doen.
De andere dagen lees ik ook altijd (vaak meerdere keren per dag) maar reageer niet altijd.
Maar ik dacht van mezelf dat ik best wel actief was.

Groetjes anne

Tja bne net een week op vakantie geweest en er staat inderdaad niete cht heel veel nieuws tussen. Misschien is iedereen te druk maar onze kids groeien wel doro hoor dus straks hebben we weer genoeg te melden.

gr van Mariska en Zifjon 12.5 maand

Terug
Bovenaan