Stilte voor de storm????

Goedemorgen Meiden,

Even een vraagje voor de meiden die al bevallen zijn..........
Ik heb nu 2 dagen heftige krampen gehad. Ben er zelfs op de 1e dag mee bij de gyn geweest en die kon me vertellen dat mijn baarmoedermond soepel was, maar dat ik nog geen ontsluiting had. Dus ik kon weer naar huis met de voorweeën. Deze duren al 2 dagen..........en komen steeds om de 7/15 minuten.  Op een gegeven moment ben ik gewoon op bed gaan liggen, omdat ik ze daar beter kon opvangen. Me vriendje is gisteren middag naar huis gekomen. Even een middagje mij bijstaan. Ik moet zeggen dat dat wel fijn was......maar goed hij is nu ook gebroken, want bij elke heftige kramp kwam hij weer naar boven over me rug wrijven en daarna weer naar beneden.....Dus elke 7/15 minuten zat hij weer bij mij.
Sinds vannacht 03.05 (was de laatste kramp) tot nu toe heb ik geen krampen meer gehad.......Zou t weer vals alarm geweest zijn, of misschien stilte voor de storm??? Hebben jullie ervaring???? Zelf hoop ik enorm t laatste.......dat het stilte voor de storm is en dat het  dit weekend eindelijk gaat doorzetten.

Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven.

Liefs Ukkie
39w+4d

Hee meid,

Ben je nu nog steeds niet bevallen??
Tja, ik heb geen beter nieuws voor je. Ik heb denk ik zo`n 4 a  5 weken rond gelopen met voorweeen. Soms dacht ik ook echt dat het ging voorzetten. Dan kwamen ze ook heel regelmatig om de 5 min, maar zodra ik naar bed ging, stopte het weer. Ik heb ook een paar nachten gehad dat mijn vriend me moetst helpen om tegendruk te geven in mn rug, ik had al heel sterk het vermoeden dat ik weer rugweeen zou krijgen. Inderdaad bleek dat bij de bevalling ook zo te zijn.
Tja, meid,ik kan je niet vertellen of het nu door gaat zetten, bij mij was het niet zo. Maar ik hoop het wel heel erg voor je, want die voorweeen zijn ook niet echt prettig.
Ik ben uiteinderlijk 8 dagen overtijd bevallen. Terwijl ik dat 3 weken te vroeg te bevallen.

Succes nog met de laatste loodjes, Ris

Hoi, ik ben donderdag tot en met zondag hartstikke ziek geweest. overgeven en pijnlijke steken in mijn zij. maandag was er niks aan de hand. s'nachts begonnen de echte weeen en na 6 uur was ons meisje er!!Bij mij zeiden die voorweeen dus wel wat, want ik had ze daarvoor niet gehad (tot donderdag) Succes met bevallenhe!! groetjes Mar

Terug
Bovenaan