Stilte voor de storm??

Afgelopen nachten slaap ik zo ontzettend goed(vergeleken van de weken er voor) en is er weinig(milde) tot geen gerommel..

Zal het stilte voor de storm zijn?

Kennen jullie dit is zo raar heb soms echt het gevoel dat ik helemaal niet hoogzwanger ben (tot ik aan de wandel ga dan gaan me bekken zeuren)

Ik ga steeds meer denken dat ik toch over tijd ga lopen en dik ook..

Liefs Ingeborg

haha denken dat je niet zwanger ben....
Wilde gisteren even water drinken uit de kraan, ben 1,60 en moet normaal gesproken op mn tenen om gebukt er goed bij te kunnen, hebben een hoog aanrecht, en pok daar kletste ik toch even met mn buik tegen de aanrechtrand, gelijk harde buiken.... euhhh was ook even vergeten dat er nog een dikkie dik tussenzat...

Weet niet of het stilte voor de storm is, zou er lekker van genieten dat je goed slaapt, en weinig gerommel hebt..

Liefs Marina

Genieten doe ik zeker..

Ik ken het dat toch opeens die buik er zat heb het vooral in de badkamer dan wil in dichter bij de spiegel staan zit er opeens een buik tegen de wastafel en dan krijg ik ook protest dat me buik en de kleine dat niet leuk vonden

Hahahaha! Ja dat klinkt bekend!! Of dat je een pan wil pakken vanaf de achterste pit van je gasfornuis en ineens op je tenen moet gaan staan! ( en en passant nog bijna je handen brand omdat je daardoor vergeet je ovenwanten aan te doen)
Hier ook heerlijk geslapen vannacht (voor 't eerst sinds wéken) maar nu wel veel voorweeen, geen stilte....... morgen 37 weken, dus van mij mag het!!

Ik heb zeer slecht geslapen vanacht, was om het uur wakker... en dan had mijn man weer es last van zijn slaapwandel gedoe.... (niet gewoon wandelen) hij piste me de trap onder en de rommelkamer............. tss... is dus in mijn voorraadkast gedropen... gatverdamme!
Ik heb van klere ellende geprobeerd beneden te slapen.... maar dat werkte ook niet goed... had het idee of werd er een kat verkracht voor het huis....

Voel me nog steeds zwanger, momenteel meer dan anders... buik gaat me nu pas in de weg zitten en ben morgen 38 weken....
alles is hier alweer een paar dagen rustig... dus we wachten lekker af

Iedereen zit ook behoorlijk ongeduldig te wachten hè haha..

Eerst twijfelde of ik de controle zou halen dinsdag maar nu ga ik die echt wel halen XD.. Ben dan 39 weken raar idee hoor

Maar de kleine moet snel komen de wieg is al zo vaak verschoven dat het bijna elke hoek heeft gezien hihi

Het rommelt vandaag beetje door... iedere keer ongi/diarree gevoel, morgen 38 weken.... zal wel komen omdat hij met zn hoofdje op mn bekken drukt.
Vanmiddag is manlief thuis, begint het weekend en mag het van mij komen, haha maar dat denk ik al een hele week dus zal de afspraken bij de vk volgende week nog gewoon halen denk ik.

Liefs Marina

Hier precies hetzelfde, het idee dat ik voor de 40wk zou bevallen wordt langzaamaan steeds vager. Maandag dus 40wk en ook controle vk, ik zal vragen of ze me wil strippen want ik vind het nu wel goed. ben al een week niet de deur uit geweest vanwege pijn hele bekken, van schaambeen tot lage rug. En dan van die steken in mijn vagina als die kleine aan het bewegen is!!! vreselijk.
Maar slapen doe ik nu ook veel beter, sta maar 2 keer op om te plassen was eerder wel tot 6 keer.

groeten

Terug
Bovenaan