Stilte voor de storm??

Hallo dames,

Het valt mij op dat het de laatste dagen wat rustiger is op het november forum. Je zou juist zeggen dat jullie nu zeeën van tijd hebben... (Nu jullie waarschijnlijk allemaal met verlof zijn)

Wij zijn morgen 36 wk en redden het tot nu toe prima. Mijn vrouw heeft gelukkig nog geen klachten en kan eigenlijk alles nog prima.

Hoe is het aan jullie kant? Alles al klaar voor het grote moment??

Ha Geert,

Nou, ik heb het maar druk met die kleine in spe (zie al mijn eerdere topics over ziekenhuisopnames, thuismonitoring etc.). Maar, daarnaast genoeg tijd hoor, om vaak op het forum te kijken.

Ik ben enorm aan het aftellen en loop een dagje achter op jullie: zaterdag 36 weken. Omdat ik al zo lang thuis zit en ik het nu echt wel zwaarder vind worden (ook letterlijk), hoop ik eigenlijk dat het kleintje zich snel aandient. Ik heb sinds dinsdag om de haverklap harde buiken, dus wie weet zetten die zich snel om in weeën.

Daarnaast zijn we er ook echt helemaal klaar voor: alles is klaar, ingekocht, gewassen/gestreken etc. En we hebben er superveel zin in om die kleine spruit in onze armen te houden!

Jullie veel succes met aftellen en fijn dat je vrouw zich zo goed voelt. Geniet van de laatste momenten samen!

Liefs, Marieke

Nou hier 39 weken (max 3 weken te gaan) dus begint echt dichtbij te komen, vanmorgen controle gehad en inwendig onderzoek om te kijken of ze kon strippen...maar dat kon helaas niet! Dus op naar volgende week..;)
Ben erg moe..slaap ontzettend slecht, zodra ik lig echt pijn in rug en benen..en dan nog weet ik hoe vaak eruit om te plassen!! Maar jah..niks aan te doen! We doen het gewoon rustig aan tot de kleine het goed vindt geweest hierbinnen...;)

Geniet nog lekker van de zwangerschap en het geen kwaaltjes hebben..heerlijk lijkt me dat!!

Hier nog ff zeer stil voor de grote storm morgen... Na een heftig weekje met een zieke zoon en t overlijden van m'n hond ben ik woensdag in t ziekenhuis beland met, zoals nu gebleken, zwangerschapsvergiftiging. Morgenvroeg word ik ingeleid!
Lig me nu een beetje te vervelen, lig alleen op een kamer en tja, weinig vermaakt in t ziekenhuis ;-) dus hier letterlijk stilte voor de storm...

Terug
Bovenaan