stilzitten tijdens eten

Hallo jonge moeders.
Wie kan mij helpen? Elke keer als ik mijn dochter van 10 maanden eten geef, zet ze een enorme keel op. (nu sinds een week of twee. Niet dat ze het eten niet wil, maar omdat ze niet stil wil zitten. Niet in de kinderstoel, niet het wippertje.. Ze wordt echt helemaal gek en er is geen beginnen aan. Onlangs hebben we haar dan maar zonder eten naar bed gedaan, maar dat kan natuurlijk niet altijd. Het is een echt probleem aan het worden om haar eten te geven. Afleiden werkt ook niet. Ze wil bewegen en anders niet. Ik heb haar wel eens al staand of kruipend eten gegeven, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wie heeft hier ervaring mee? En vooral wat doe je eraan? Alle tips zijn van harte welkom!
 
Mischien helpt het als je haar in de kinderstoel voor de tv zet en een leuk tekenfilmpje aan zet.

En zorg iig dat ze niet te moe is om te eten want dan worden ze ook erg vervelend.

Succes met je dochter
 
Mijn dochter heeft ook deze kuren gehad. Ik kreeg de tip van een overbuurvrouw om haar in de stoel te zetten en proberen te voeren. Zet ze een keel op laat je haar zitten en ga je gewoon wat anders doen totdat ze gekalmeerd is . Dan probeer je het opnieuw, begint ze weer , ga gewoon weer iets anders doen en haar negeren. Probeer het een derde keer, is het dan weer hetzelfde hou je op. Dan geef je ze gewoon geen eten. Probeer dit maar een paar dagen, bij ons heeft het geholpen (na 2 dagen), ik denk dat ze op die leeftijd hun eigen willetje gaan uittesten, maar jij blijft de baas. Om haar voor de TV te zetten is aan jou, maar is dit wat je haar op deze leeftijd al wilt leren?
Sterkte!
 
Terug
Bovenaan