Stink melk/ flesje ??

Hallo allemaal,

Ik geef mijn zoontje (3 weken oud) sinds vorige week Friso 1. Nu valt het me op dat als ik na het drinken het flesje uitspoel, dat het flesje zo stinkt! (een bedorven luchtje) Ik begin al aan mezelf te twijfelen, maar ik kook alles elke dag uit, laat de flesjes niet te lang staan, spoel ze goed uit en bewaar ze in de koelkast. Dus volgens mij keurig volgens de 'regels'
Zijn er meer moeders die dit hebben? Ik weet nml niet of het flesje stinkt of dat het de melk is.

groetjes,
Brigitte
 
Toen ik mijn zoontje in het begin moest bijvoeden heb ik weleens friso 1 gebruikt. Ook mij viel het op dat de melk vreemd ruikt. Omdat ik zeker wist dat ik alle flesjes schoon had gemaakt en uitgekookt en volgens de gebruiksaanwijzing de voeding had gemaakt, wist ik gewoon dat het aan de poeder ligt. Vervelend, maar tis volgens mij normaal.
 
Wij gebruiken ook Friso 1 en inderdaad ruikt het flesje bij het omspoelen een beetje vreemd: ik zou het niet bedorven willen noemen, maar wel een apart luchtje. Eigenlijk valt het me pas sinds een paar dagen op terwijl mijn zoontje (nu 4,5 maand) deze voeding al krijgt sinds hij 2 weken oud was.
Volgens mij hoort het er inderdaad gewoon bij: mijn zoontje groeit als kool, dus het lijkt me dat er niets mis is met de melk en/of de hyghiene van de flessen en spenen.
Misschien zou je het anders eens kunnen vragen via de website van Friso:
www.frisokindervoeding.nl/index.html
 
Terug
Bovenaan