Stinkende adem

Hallo ,

Onze dochter van bijna 10 maanden heeft al een paar weken een erg stinkende adem uit haar mondje. Zou het te maken kunne hebben met het feit dat ze al lang verkouden is ? Wie weet het ?

Bedankt Groetjes Wilma
 
mijn zoontje heeft het ook, kan een teken van keelontsteking zijn, maar ook gewoon een verkoudheid, ik ben naar de huisarts gegaan het was gelukkig alleen een verkoudheid maar zo is wel alles uitgesloten.
sterkte
 
Mijn huisarts vertelde mij dat je aan de adem van een kind kunt ruiken of hij ziek is of iets onder de leden heeft. Dit kan helemaal geen kwaad en als ouder is het erg makkelijk vind ik. Als hij een beetje moeilijk is en een slechte adem heeft weet ik dat hij gewoon niet lekker is of ziek gaat worden.
 
dat is wel een makkelijke uiting zeg, als ik het ruik weet ik dat ie niet lekker is, ja idd maar het kan ook iets erg zijn! neem altijd het zekere voor het onzekere en ga gewoon naar de dokter!
 
Ons zoontje had ook een sterk ruikende adem, en dit bleek een opkomende keelontsteking te zijn. Ik vind alleen dat het idd verstandig is om het altijd het zekere voor het onzekere te nemen, en even langs de HA te gaan.
 
Terug
Bovenaan