stinkende adem

Mijn zoon van 1,5 jaar heeft op het moment een stinkende adem.
Hij is niet erg verkouden, maar hij slaapt erg slecht de laatste week.
Hij heeft overdag nergens last van, maar 's avonds begint het gedonder.
Verhoging (ca 38,5 a 39), hangerig, amper willen eten.

Weten jullie misschien wat dat kan zijn?
Ik dacht zelf al aan kiezen, maar degene die zat te wringen is nu al door. Of zou er alweer een nieuwe komen?

Misschien een oorontsteking. Toevallig ben ik vandaag met Feline naar de dokter geweest omdat de buren gisteren langs kwamen dat ze er wel erg last van hebben. Iedere nacht om 3 uur wakker ivm gekrijs van Feline.
Blijkt dat ze al langere tijd last blijkt te hebben van een middenoorontsteking. Vandaar het slechte slapen en ze is ook verkouden en hoesterig. En ze heeft al een tijdje slecht evenwicht en viel af en toe.
En ze heeft ook een slechte adem. Dus ik zou even voor de zekerheid naar de dokter gaan.

groetjes Mariska

Idd met verkoudheid en ook keelontsteking kan je een slechte adem hebben..ook kinderen..
Misschien even laten checken??
Koorts geeft ook wel aan dat er wat zit toch?
Gewoon voor de zekerheid..of alleen even bellen met de arts voor overleg..kan al genoeg zijn..

Gr Rina

Hoi hoi,

Als ik het zo hoor zou ik zeggen dat hij een keelontsteking heeft, misschien kun je even in zijn keel kijken... En ik zou gewoon even naar de dokter gaan... Sucses met hem en ik hoop dat het snel over is...

Groetjes, Patricia (Jayden 18-05-2007)

hoi

Bram is asmatisch en optijd verkouden dus
zodra Bram zijn adem begint te stinken heeft zijn amandelen ontstoken dus ik zou het wel even in de gaten houden

liefs ilona

Ik ben geen dokter maar weet bijna zeker dat ie een fikse keelontsteking heeft.. Heb het zelf zo'n 5 keer per jaar, en dat gaat altijd gepaard met een fikse geur uit je mond.. Mijn zoontje heeft het ook pas gehad, en pfff wat een lucht haha..
Volgens mijn dokter heerst er ook een virus wat keelontsteking veroorzaakt.. Zou ff langs de huisarts gaan.. Lekker ijsjes en koud drinken werd mij geadviseerd toen mijn zoontje het had..

Hai,

Mijn zoontje heeft het vaak als hij tandjes krijgt, stinkende adem.
Maar als het langdurig is kan hij keelpijn hebben, zie je ook aan opgezette amandelen en een rode keel.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan