Stinkende lucht. Help!

<p>Hallo dames, Ik heb een beetje een beschamende vraag. Sinds een tijdje ruik ik van onder nogal anders. Vind het erg stinken en ruikt een beetje muf. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ruik het al als ik net onder de douche uit kom.. heb nergens last van verder, alleen wat meer afscheiding, maar dat blijkt normaal tijdens een zwangerschap .</p>

Heb het inderdaad ook gehad. Een hele nare geur! Ik heb na een paar weekjes ook contact met de huisarts opgenomen. Hierbij is mn urine getest en moest ik zelf een kweekje afnemen en inleveren. Ze dachten inderdaad aan een schimmel of bacteriële vaginose. 2 dagen nadat ik bij de dokter was geweest was het ineens verdwenen en tot nu toe niet meer terug gekomen. De uitslag kwam inderdaad ook niks uit, waarschijnlijk is het gewoon door de hormoonschommeling gekomen.
Ik wil je wel aanraden om er ook even naar te laten kijken. Mocht er wel iets aan de hand zijn kan je gewoon een kuurtje krijgen. Het is allemaal niet ernstig, wel heel vervelend. En een bacteriële vaginose zou ook een vroeggeboorte kunnen veroorzaken als je dat verwaarloosd, en daar zit je niet op te wachten neem ik aan ;)

Bedankt allemaal! Vanmiddag bij de huisarts geweest. Kon niks speciaals zien, denkt een bacteriële infectie. Kuur gehad daarvoor! Hopelijk gaat het snel weg!

Terug
Bovenaan