stinkende luieremmer

Hallo,

Heeft iemand een tip om er voor te zorgen dat de luieremmer niet zo ongelofelijk stinkt?
Ik heb al van alles geprobeerd, luchtverfrisser erin, schoonmaken met bleek, maar niets lijkt te helpen.
Uiteraard doe ik er een pedaalemmerzak in en gooi dan pas de luiers ingepakt en wel erin, maar zodra de deksel er af gehaald wordt, stinkt de hele kamer!
Weten jullie iets wat wel hept?

Groetjes 1976
 
Wij hebben een nappy wrap gekocht. Wel een beetje prijzig maar het werkt wel. Daar draai je als het ware de luier in plastic, zo krijg je meer een worst van luiers. En daar doe ik ook een zak in .Erg handig hoor een echte aanrader!
 
hallo 1976,

Ik heb bij mijn kinderkamer een nappy wrapper gekregen deze bevalt helemaal super.
De navullingen kosten wel wat maar ik doe met een 4 weken en je hebt echt nooit last van nare geurtjes

groeten saskia
 

De nappy wrapper is geweldig, ik zou hem niet meer willen missen.
Toen wij dat ding net gekocht hadden rook hij heel erg naar febreze, ik gebruik dat spul ook in huis weleens vanwege de katten, misschien kan je dat proberen.
 
Hoi!

Ik doe altijd een paar druppetjes etherische olie in de zak als er net een nieuwe inzit. Verder gooi ik een heel erge vieze stinkluier er niet in...helaas doet mijn man dit af en toe nog wel en dan helpt er echt geen etherische olie meer!

Succes
Esther
mama van Hylke (03-04-04)
 
Ook ik heb de nappy wrapper, het plastic van de zakken is ook licht geparfumeerd en je sluit elke vieze luier luchtdicht af. Echt fantastisch ding, maar inderdaad het is wel prijzig.
 
Hallo

Allemaal bedankt voor jullie tips! Ik ga het een voor een uitproberen.
De nappywrapper vind ik te duur, vandaar ook mijn vraag of er wat te doen is aan de stinkende luieremmer.


Groetjes 1976
 
Terug
Bovenaan