Stinkende luieremmer

Iemand tips hoe ik de verschrikkelijk stinkende luieremmer weer fris kan laten ruiken?

Heb er al een keer biotex in gedaan en een nachtje laten weken, maar het helpt niets.
 
Ja, wat een gestink hè? Ik deed er zowiezo eerst een plastic zak in zodat hij redelijk fris bleef, maar ook bij mij stonk ie hoor. Ik was er op een gegeven moment zo zat van dat ik dat ding weg heb gedaan want je kon het soms als ruiken als je haar kamertje in kwam. Ik gooi de luiers nu gewoon in de kliko!
Niks geen stank en je kunt ze rustig een halve dag bij de deur laten liggen.... ik ruik niks!
groetjes
 
Goede, stevige plastic zak er in doen en elke dag verschonen helpt hier prima. Mocht ik er toch last van hebben dan heb ik altijd een spuitbus op de kamer staan die echt de vieze luchtjes verwijdert. Het is een wat duurdere versie die je in de supermarkt koopt.
 
Hoihoi,

Zet m een keertje met wat chloor erin een paar uurtjes weg. Dan ruikt hij iig niet meer naar poep en plas. Ik heb nooit een luieremmer gehad, doe alle luiers in de douche in het vuilnisbakje. En als ze hebben gepoept doe ik er eerst een luierzakje (of kleinste formaat vuilniszakje omheen) en dan gelijk in de kliko. Dat zakje doe ik er dan om heen tegen de vliegen en larven in de kliko. Zeker in de zomer erg handig! Vuilnisbakje in de douche leeg ik iedere dag, maarja, das ook wel nodig met 2 kids in de luiers...

Groetjes,
Jo
 
Hoi hoi,

ik heb speciale zakjes met een geurtje. daat doe ik altijd de luier in en dan gooi ik heb weg. je kan die zakjes kopen bij de wibra!

Groetjes,

Miriam
 
Hoi hoi

De luiers mogen in de groene container!, dus hier geenplastic zak maar elke dag legen en af en toe een nacht laten luchten buiten (het helpt iets). De groene mag hier (Apeldoorn) gratis aan de weg. Dus ook elke 2 weken container aan de weg ideaal, scheelt een hoop in de kosten!
 
Terug
Bovenaan