Stinkzweet..........humpf!

Het is niet sexy,
Het is wél vervelend,
Het past niet bij mij,
En daarom ben ik met dit niet blij!

Ik merk nu sinds een paar weken dat mijn zweet sterker ruikt! Ik ben een heel schoon iemand en verzorg mezelf goed maar dit vind ik zo vervelend!
Ik gebruik veel deo en odorex extra dry en dat helpt natuurlijk wel maar vooral in de morgen ruik ik het! Ik wist niet dat hormonen hier ook voor konden zorgen................verdorie.............

Heeft iemand dit ook?

Ik heb ook het gevoel dat het anders ruikt en idd niet beter, helaas...

Ik zweet sinds mijn 1e zwangerschap helaas sowieso al vlug en was me daarom altijd extra, draag alleen maar katoen, maar het blijft vies.

Je kunt er niet veel aan doen, helaas...

Liefs grote broer

ik hoor hier niet maar zag je breichtje,

Ben dr heilig van overtuigd dat je gelijk hebt hoor... mijn zweet klieren werken ook beter. Normaal nooit last van klotsende oksels zeg maar en nu... af en toe??? pff En ja ruik het dus ook eerder. mijn ervaring is dat het scheren van je oksels wel helpt, zu blijft de lucht niet in je haartjes zitten. Goed wassen Liefst zonder zeep of alleen zeep onder de douche en daarna goed afspoelen. En elke dag maar een schoon shirt.

Succes.... Ook je neus is scherper hoor. Ik Ruik overal waar ik ben wel iets wat onaangenaam is. Kun je heel raar van worden.... Maar Soms moet ik er ook wel erg om lachen. Mn vriend kan zich er soms maar moeilijk wat bij voorstellen.

Hoi,

Tja, ken dat wel. Voor mij is het heel veel odorex deppen. Maar vind het wel vervelend van die neus want ik word misselijk van mijn eiegen lucht, soms trek ik wel twee keer op een dag een ander shirt aan.

Ja, ik ken dat goedje wel van odorex.
Vind het zelf een beetje riskant omdat de huid van je oksel zo dun is en het dus ook wel stoffen op kan nemen. Zo een enkele keer voor feesten en partijen kan het wel maar elke dag een paar keer? Weet niet of het geen kwaad kan.

Beschermende kus (niet zo 1 vaan sanex)

Terug
Bovenaan