Stoel baby kamer

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hallo!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik ben opzoek naar een stoel op de baby kamer. Omdat dit mijn eerste kindje is en ik geen ervaring heb met borstvoeding geven weet ik niet welke stoel daar lekker voor is!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Iemand tips? Links naar websites zijn zeer welkom .</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Alvast bedankt!</p>

Ik heb een schommelstoel van de ikea. Zit heerlijk en ik kan er ook goed uit opstaan.  Ook met de kleine in m'n armen. Ik vind het een fijne stoel omdat hij ook wat breder is waardoor ik ook het voedingskussen nog erbij kan hebben.  

Hoi! Ik heb er zelf een gezien bij babypark (verkopen ze ook bij andere winkels) die is speciaal voor voeding ed en ik vind hem zelf heerlijk zitten. Hij is alleen wel rond de 300 euro volgens mij.. je zou even kunnen kijken op de website van babypark bij voedingsstoelen! 

Ik heb een schommelstoel van Jysk. Ben er tevreden mee, niet alleen voor het voeden maar ook als hij onrustig is om in te schommelen..  

Terug
Bovenaan