Stoel kopen welke en waar????

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

De tranen zijn weer gedroogd van het topic over verhalen gedichten enz enz, nu even een vraagje.

Ik wil voor Elisa een stoel/ fauteuiltje (<- hoe schrijf je dat?) kopen nu vraag ik me af of jullie weten waar en hoeveel die kosten. Ik ben niet echt op zoek die je bij de prenetal kan kopen die vind ik een beetje slapjes ik wil echt een stevige...

Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes Carolien

ik heb geen idee

wij hebben hier van die ouderwetse degelijke houten stoeltjes staan en de oudste van 7 zit er nog steeds op en die  kunnen een hoop hebben
ik vind die dingen ideaal

groetjes saskia

Die houten hebben wij ook (gepersonaliseerd, gekregen als kraamcadeau echt superleuk), samen met een tafeltje van ikea, een krukje en nog zo'n ikeastoeltje al tijden een ideaal speelplekje om te kleuren/kleien/verven etc.

Maar Sophie is er nog net te klein voor, duurt nog een maandje of wat en dan snapt ze het wel denk ik. Overigens hier geen fauteuil, Gijs kijkt televisie op de bank, Sophie heeft geen geduld voor tv en kijkt zo af en toe vanaf de grond even mee.

Groetjes
Susan

ps.bij de ikea hebben ze echt superspul om geweldige speelhoekjes te maken (en heel veel makkelijke opbergkisten)

Hai Carolien

Evi heeft een nijntje stoel gehad met haar verjaardag...
Ze is er helemaal gek mee!

Stevig stoeltje en niet te hoog voor het geval ze gaat klimmen en klauteren...

Zie hieronder!

Stoeltje

Succes ermee!

Terug
Bovenaan