Stoel

Hoihoi. Ik ben opzoek naar een stoel waar onze mini al in zou kunnen, maar waar ze op latere leeftijd ook nog plezier van heeft. Zeg maar een Stokke Tripp Trapp met Newborn set idee, maar dan wat goedkoper!

Heeft iemand thuis iets staan & ben je er heel tevreden over, dan hoor ik graag welke stoel je hebt en waar je deze kunt kopen.

Bedankt alvast ??

Je zou ook op marktplaats kunnen kijken? Wij hebben ook de stokke, daar heb je echt heel lang wat aan. Onze twee zoons (5 en 3) zitten er elke dag op aan tafel voor het eten of knutselen en voor onze tweeling die op komst is schaffen we er ook twee aan. Ik weet dat ze prijzig zijn, maar het is echt elke euro waard wat mij betreft.

Ik heb kinderstoel van DING via wehkamp. Normaal kost het 100 euro nu maar 70 euro. Je kan het hoger en lager zetten ligstand etc. Je hebt ze ook in verschillende kleuren.

Wij hebben ook een hauck echt super fijne stoel bijna hetzelfde als stokke. Wij hebben hem helemaal compleet met alles erop wat je erop kan krijgen voor 190 euro

Hier 2 triptrapps van marktplaats en netjes geverfd, superblij mee. Toebehoren ook via mp. Zo kan je voor best weinig klaar zijn!

Terug
Bovenaan