Stoel?

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie kinderen al een stoel/fauteuil om bijvoorbeeld tv te kijken of gewoon om lekker in te zitten? Zo ja, welke?

Nee hier nog geen stoel...Ik vind het wel hardstikke leuk staan in de kamer enz,
maar ik denk dat Julia niet het geduld ervoor heeft om er op te blijven zitten!hihi
Ik wacht er nog even meeAls ik er trouwens 1 zou   kopen lijkt me zo'n grote roze barok stoel echt heel gaaf....maarja hij is ook wel weer erug groot!Of een leuke met de naam erop....Naja we zien het wel!

liefs Duckie

Ja dat ziet er wel superleuk uit zo'n mooie stoel... Ik denk dat onze dochter het vooral leuk vindt om erin te klimmen... Ik denk dat ik voor kerst een leuk tafeltje met 2 stoeltjes ga kopen, dr nichtje heeft dat ook en dat vond ze helemaal fantastisch! En ik zou ook niet meer weten wat ik anders nu weer voor speelgoed moet geven.... (verjaardag, sinterklaas, kerst....)

Liefs L81

Ja, die mini-stoeltjes zijn echt leuk, maar hier denk ik ook niet dat Lara er nu al gebruik van zou maken. Nog even afwachten!
'k Moet ook zeggen dat we het TV-kijken nog niet echt geintroduceerd hebben. Ik vind het net zo leuk als ze gewoon lekker op de grond speelt. Er komen nog genoeg TV-uurtjes in d'r leven...
Wij kunnen wel de kinderstoel uit elkaar halen en er een tafel en stoeltje van maken. Ideaal als ze op een gegeven moment gaan kleuren enzo.

Erikjan heeft op zijn verjaardag een stoeltje gekregen van de IKEA, heel leuk. Hij zit er nog niet echtr in, maar dat komt vanzelf, ik vond het in ieder geval een nuttig kado. Volgens mij is het zo'n standaard IKEA stoel, maar dan in het klein. Voor grote mensen is hij in het groot in ieder geval heel relaxted.

Janine

Hoi,

Stijn heeft wel een eigen stoeltje, van mijn schoonouders gekregen. Het is een mini regisseurstoel met zijn naam erin geborduurd, heel mooi. Hij staat al heel alng bij ons in de woonkamer en ineens vindt hij hem wel interessant. Hij gaat er nu wel eens in zitten en dan het liefste met een boekje. Maar na 1 minuut is hij er klaar mee en gaat er weer uit. Tv kijken doen we nog niet, vind ik nog niet nodig, komt vanzelf wel.

Cairna

Terug
Bovenaan