Stoelgang

Eigenlijk al sinds het begin van mijn zwangerschap heb ik een slechte stoelgang het wordt er niet beter op. Veel water drinken en vezeltjes eten werkt niet (daarbij komt dat ik van veel water drinken weer last van maagzuur krijg) Ik drink me gek aan de roosvice laxo, het is nu geen pruimentijd en gedroogde pruimen vind ik erg vies. Iemand nog suggesties?

 
Heb je al geprobeerd om pap te eten, zoals brinta, havermout.. De clou is dat je natte vezels eet, waar vocht in is opgenomen. Dus geen crackers of beschuiten (tot het weer meer in balans is). In ernstige gevallen wordt zelfs brood afgeraden, dan kun je beter roggebrood eten. Maar ik hoop vooral dat je wat lust van wat hierboven staat, ik kan uit eigen ervaring namelijk melden dat het werkt!
 
Stimulance van Nutricia, werkt echt heel errrug goed. Ik was ook een grote verstopping maar inmiddels gaat het helemaal ok. Je kunt het in de AH kopen (wel een grotere) en het ligt bij de dieetartikelen.

Veel succes ermee, ik weet zeker dat t ook bij jou helpt en het smaakt nog lekker ook. Het is een sinaasappeldrankje.
 
Ik gebruik ook stimulance van Nutricia. Ik hoef nu nog maar 1 pakje in de 2 dagen te drinken en dan werkt het al goed.

Ik was echt heeeel erg verstopt en heb er erge aambeien aan over gehouden, dus ga er snel wat aan doen!
 
Terug
Bovenaan