Stoeltje op reiswieg van kinderwagen

Ben ik blijven steken in de tijd, of bestaat zo'n stoeltje die je op de reiswieg van je kinderwagen vast zet nog steeds of is dit verdwenen?
Is volgens mij ook al wel eens aan bod gekomen in een voorgaand topic maar is me ontgaan wat nou 't antwoord was op deze vraag...ik zoek het liefst een dwangbuisje in de maat 74/80 zodat Lenthe niet bij me weg rent buiten, maar da krijg je de kinderbescherming weer op je dak...enfin, weet iemand of zo'n stoeltje nog bestaat?Zal 'ns beginnen met marktplaats....
Groetjes Roos.

Nou, Roos, da's nog niet zo makkelijk. Ik kon indertijd niet een dergelijk stoeltje vinden (toen onze 3e net was geboren)! Ik ben toen heeeeel snel overgegaan op de duowagen waarbij je de achterste zitting helemaal neer kon klappen! Een andere mogelijkheid is een kiddyboard, maar misschien is dat niet dwangbuizerig genoeg???
Succes met zoeken!!

Hai Roos,

Volgens mij worden ze niet meer gemaakt, maar ik heb er 1 op marktplaats gekocht.
Het nadeel is dat mijn kinderwagenwieg bij het voeteneind rond afloopt. Hierdoor blijft het stoeltje niet goed zitten. Vroeger waren die wiegjes altijd breder en rechthoekig, vandaar. Maar met een beetje handigheid kan ik hem er wel op vast binden.

Marktplaats dus. Succes.

Liefs Trudi

Hai Roos,

Volgens mij worden ze niet meer gemaakt, maar ik heb er 1 op marktplaats gekocht.
Het nadeel is dat mijn kinderwagenwieg bij het voeteneind rond afloopt. Hierdoor blijft het stoeltje niet goed zitten. Vroeger waren die wiegjes altijd breder en rechthoekig, vandaar. Maar met een beetje handigheid kan ik hem er wel op vast binden.

Marktplaats dus. Succes.

Liefs Trudi

heey roos..mijn moeder had er ook zo een op de wagen,dus ik dacht ook lekker makkelijk....ik kan hem ook niet vinden.ik zou er ook graag een willen hebben.liefs,karin

hee roos

ik heb toendetijd dat topic hierover geopend maar heb er tot op heden geen 1 gevonden
friso gaa er nu zelf 1 voo me maken want hier hetzelfde probleem
karlij rent ook altijd weg hahahaha hel irri
wat ik nu vaker doe is har gewoon op de reiswiegzettn met haar voetjes over de rand bij de duwstang
floor leg ik dan hoger in de wagen zodat lijn niet bovenop haar kan gaan zitten
werkt ook prima

veel liefs van ons

Hoi Roos,

Op Marktplaats worden regelmatig stoeljes aangeboden. (in de rubriek "kinderen en Baby`s" selecteren op "kinderwagens en combinaties" en dan "stoeltje"als zoekterm invoeren).

Zelf heb ik ook net zo`n stoeltje gekocht voor op de Bugaboo (als ik het me goed herinner heb jij die ook?). Ik moet het nog op halen, maar ik heb weleens gezien dat zo`n stoeltje op een Bugaboo past.

Groetjes Marieke

Thanks voor reacties!@Hanna, ik heb een kiddyboard, maar na 10 minuten stapt ze eraf...
En aan een duowagen wil ik niet meer nu met de 4e.Kan hem ook niet kwijt, en dan ligt 'ie standaard in mijn auto (kofferbak) en ben ik die ruimte kwijt.
Moet effe doorzetten, wil wel een duobuggy kopen als Luka 6 maanden is en uit de reiswieg is gegroeid.Die kan ik volgens mij vrij klein in elkaar duwen en onder de kapstok zetten...
@Miekie,Ik ga Marktplaats een s bekihjken, thanks Miekie voor tips om bij 't juiste onderwerp te komen op Marktplaats, want vroeg me al af hoe zo'n ding heet en waar dus onder te vinden.Ik heb inderdaad een Bus a Boo, heeft inderdaad een vrij lompe grote rechthoekige bak, theoretisch moeten passen...
@Maurilla, kan ik ook wel proberen, gewoon in de ligbak zetten, hoop dat de wagen dat kan hebben...Lenthe weegt nu 11,5 kilo...
Bedankt dus voor opties, ik ga zoeken en uitproberen!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan