stoere kinderkamer (wie was het ook al weer?)

Een hele tijd geleden had iemand hier een hele stoere kinderkamer laten zien van haar zoontje. Ik denk dat het Fennie was, maar ja, dat weet ik niet meer zeker.
Het was een beetje leger-achtig. Met een dekenkist met z'n naam erop enzo.....
Wie o wie was het ennuh ... please, plaats die foto('s) nog eens, kan ik wat inspiratie opdoen.
Thanx!

Hai hai, ik denk inderdaad dat je Jente's kamer bedoelt.
Ik zal morgen even nieuwe foto's maken want de laptop is een beetje gecrasht geloof ik en we kunnen de foto's even niet vinden.
Zal ze morgen hier plaatsen!

Groetjes Fennie en Jente

Hai hai, heb net even wat foto van zijn kamer gemaakt. Hij is wel al weer een beetje veranderd hoor!

We hebben inmiddels dierenhoofden aan de muur hangen, Jente had ze eens gezien op een foto en vondt ze prachtig!:

Heb geprobeerd er toch een kinderkamer van te houden, lijstjes met eendjes maar er wel een camouflage print achter:

De zitzak is nog steeds favoriet, hij speelt er graag op:

En het wandkleed is door iemand gemaakt die een advertentie had staan op marktplaats, vondt ze zo leuk en helemaal met zijn naam en geboorte datum:

Nou dat was hem, moeten alleen nog steeds oranje gordijnen voor de donkermakende gordijnen hebben.
We hebben verder geprobeerd niet te veel leger er in terug te laten komen, ik vindt camouflage en legergroen wel erg mooi maar het echte leger hebben we niks mee!

Hi hi, ik hoop nu dat je Jente's kamer ook echt bedoelde maar anders heb je in ieder geval weer een idee meer!

Groetjes Fennie en Jente

Ja, die bedoelde ik zeker. En dat kleed is geweldig!
Ik sla de foto's gauw op, dan kan ik ze aan m'n man laten zien. Ws gaan we niet echt een leger-kamer maken (man werkt bij defensie, dus kinderkamer daarbij betrekken komt een beetje zielig over vind ik), maar dat kleed, en misschien wat stijgerhout ofzo... Gaaf ook met dat oranje (hebben we nu ook veel van, dus dat kan gerecycled worden).
Super bedankt!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan