stoere praat

Nick begint nu een beetje stoer te praten, alles is vet, cool, en het woordje saai is ook erg in trek.

Vanmorgen wil ik Tess aankleden en pak een broek voor haar zegt ze "nee mama die is saai"  

Nou zeg, wijs ding.
Liefs sandra

Hahaha Sandra, hier idem dito:

We hebben hier  'coole shirts', we hebben 'vet coole' nieuwe laarsjes en van de week smeerde ik een botherham met pasta voor de kleine dame, zegt: Yes! Supervet, pasta!!

En dat is pas 2,5 jaar oud....... Een broer van 5 is zo af en toe zo 'vetcool' niet eigenlijk hahaha.

Liefs
Susan

Ik sta echt elke dag versteld van wat Tess allemaal al zegt en doet.

Mevrouw trekt gewoon zlef (met een heel klein beetje hulp) haar pyama aan, ik mag echt niet helpen. Ze zegt gewoon "Ikke ook zelf doen"

Vandaag zette ze ons hondje in de gang hoor ik haar tegen de hond zeggen "he ouwe makker"

Ik moet echt verschrikkelijk om haar lachen al ben ik ook met niet met alle uitspraken blij.
Liefs sandra

Ze worden zo wijs hé onze kleintjes? Ik lach me soms rot om Thomas! ( En ja soms kan ik wel janken van schaamte!) Als er hier iemand weggaat help ik Thomas herrinneren dat ie zegt: Papa, hou van jou! Zei ie laatst doodleuk terug: nee, hou niet van jou, hahahha!

Of hij staat met opgeheven vingertje naar Sumo: Wimo, niet doen, lui-ster-en! Net of ik mezelf hoor....

En inderdaad met de kleren: die niet mama, staat geen auto op....???

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan