stoeren zwangerschaps kleding

Hallo dames,

Ben al een tijdje opzoeken naar leuke zwangerschap kleding maar ten eerste vind ik in de stad dat er gewoon geen winkels zijn voor zwanger vrouwen, op Internet wel maar dat vind ik vaak zo tuttig of gewoon saai en niet leuk.

Ik ben van mening dat als je zwanger bent er toch ok leuk uit mag zien, gisteren in de stad geweest en als ik vraag naar positie kleding lachen ze je zowat uit van nee dat verkopen wij hier niet.

Hebben jullie leuke tips waar je leuke en betaalbare kleding kan kopen wat gewoon meen loopt met de mode van nu.

Heey heey dat probleem had ik ook.

Ik ben gaan shoppen bij kiabi.nl die zijn trendy & goedkoop.
Hip & zwanger hebben ook leuke trendy kleding en soms ook bied actie's dat je voor een leuke prijs merk kan kopen.

happybellys.nl is ook een aanrader die verkopen outlet & 2ehands.
Ik weet niet precies waar je woont maar ze heeft ook een winkeltje aan huis daar heeft ze veel meer kleding dan op de site staat.En als je iets zoekt kan je dr ook gewoon mailen :]

Deze winkels hebben mij enorm geholpen om er toch trendy uit te zien want inderdaad alles is saai en truttig zelfs ik als toen 24 jarige werd daar ook niet vrolijk van :p

Ik vind het zelf ook heel moeilijk om leuke kleding te vinden.

Ik heb laatst wel een paar leuke broeken bij h&m bestelt.

En via marktplaats kwam ik een winkel tegen genaamd stylelove nederland. Ze hebben echt leuke zwangerschaps shirts. Je kunt ze het beste via fb benaderen.

In de zomer is het niet zo een probleem dan vind ik wel gewone kleding jurken etc wat mee rekt.

Succes

Bedankt meiden....

Heb idd wel wat gevonden maar niet wat ik normaal zal aan trekken..  Nu heb ik ook nog 2 bruiloften

Terug
Bovenaan