Stof Maxi-Cosi

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen, wellicht herkennen jullie dit, maar ben benieuwd of het u aan de stof ligt of dat mijn zoon gewoon een beweeglijk mannetje is .

De stof van onze maxi-cosi cabrio is gaan pillen (kleur graphite-grey), nu wordt alles netjes door de babywinkel Gardo opgelost door een andere kleur te geven, maar ik vroeg mij af hoe de ervaringen met die kleur zijn: Chrystal Black.

Onze andere mc cabrio heeft er geen last van (kleur circuit), maar een extra bekleding die ik via Turtle Child products heb besteld pilt wel weer, maar die was ook wel goedkoop 15 euro (wel echt maxi cosi).

Inmiddels zit mijn zoon al in de Tobi, maar bij een tweede kindje ben ik erg benieuwd wat de stof gaat doen.

Gr
sandra

Ik heb er geen last van dus ik kan je hier niet mee helpen. Maar nu is je topic weer even up.

groetjes Mariska

hoi! ik heb er ook last van gehad. maar mijn stoeltje was net iets over de garantie datum om er beroep op te kunnen doen. ik heb een zogenaamde "zomerhoes" omheen zitten nu. die kan je kopen bij de Prenatal oa (zij hebben ook een eigenmerk van deze hoezen)
succes!!

Terug
Bovenaan