Stofwisselingsziekte?

Hoi,

Mijn zoon van 2jaar en 7 maanden wordt op dit moment getest op allerlei stofwisselingsziekte. Ook heeft hij een allergie tegen koemelk en lactose. We kwamen er bij toeval achter dus hij is nog niet ziek, hij heeft als hij een tijd niet eet een veelste lage bloedsuikers. Normaal haal je die dan uit je reserve als je een tijdje niet eet maar bij mijn zoon wordt dit niet gedaan. Dus dan worden zijn bloedsuikers alleen maar lager en dan kan hij dus in Coma raken en zelfs overlijden als we niet optijd zijn suikers aanvullen.

Nu zoek ik eigenlijk mede moeders die in het zelfde traject lopen van zoeken na de juiste stofwisselingsziekte. Hoef niet persee dezelfde symtomen te hebben. Of zijn er al moeders waar het wel al van bekent is?
 
Yep hier 1 moeder die ook in die traject zit,erg lastig.

Mijn zoon maakt in zijn lichaam geen stofje aan die zijn schildklieren goed moeten laten werken,met als resultaat dat hij erg hard door blijft groeien.

Hij is vanaf de geboorte ineens hard gaan groeien en ook vooral in de lengte en breedte.

Door die stofwisselingziekte zal hij door blijven groeien tot hij medicijnen krijgt.

Hij is 2 1m08,2 en 22,3 kilo.
ik loop nu ondertussen ookbij de dieetist.
Heb nu een streng dieet meegekregen.

Moet volgende maand weer in het ziekenhuis terugkomen en ook weer bloed laten prikken.

groetjes Bianca
 
Terug
Bovenaan