Stofzuigen

Hallo dames,

Ik ben vandaag 31 weken zwanger en alles in het huishouden lukt me nog wel aardig behalve het stofzuigen. Elke keer na het stofzuigen ben ik gewoon helemaal kapot en krijg ik ontzettend veel last van mijn rug.

Mijn vriend zit in het leger dus is van maandag tot vrijdag niet thuis waardoor hij deze taak niet van mij kan overnemen. Verder heb ik 2 katten dus ik vind het ook een beetje vies om zolang niet te stofzuigen ivm al die haren.

Hoe doen jullie dit?

Misschien vegen met swiffer of droge microvezel dweil.
Of misschien iemand anders vragen te helpen of schoonmaakster inhuren.
Of gewoon kleinere stukken per keer. Of kunnen delen wel tot het weekend wachten.

Misschien eens kijken op marktplaats naar robotstofzuigers, dat was voor mij echt een uitkomst. Als je vriend dan in het weekend grondig kan stofzuigen is dat voor doordeweeks wel voldoende.. Ondertussen hebben wij een draadloze steelstofzuiger van samsung die is super licht en zuigt echt goed. Daarmee kon ik ook de laatste weken van mijn zwangerschap nog stofzuigen!

Herkenbaar! Ik heb geleerd mijn standaard wat aan te passen, dat moet na de bevalling met een baby ook ?
Ik liet mijn man stofzuigen en de badkamer schrobben. Maar dat lukte niet altijd op het moment dat ik dat wilde. Frustrerend, maar wel een goede leerschool.. En even je moeder vragen of ze een stofzuiger door het huis haalt als ze doordeweeks een keer langskomt of een goede vriendin etc is ook een optie! Dat doen ze echt graag voor je hoor, want wat is nu even een stofzuiger door het huis halen als je niet zwanger bent?
Succes met de laatste loodjes! 

Terug
Bovenaan