stokbrood

Hoi dames, ik ga over twee weken op vakantie naar Frankrijk en ik weet al precies wat er gaat gebeuren..... Doordat ik hier altijd volkorenbrood eet en daar alleen maar van dat overheerlijke witte stokbrood, raak ik vreselijk verstopt. Dat is alle jaren zo, maar omdat ik nu zwanger ben wil ik dat eigenlijk voorkomen! Weet iemand wat ik naast stokbrood kan eten of slikken om de boel een beetje op gang te houden?

Liefs, e.
 
hoi
idd roosvicee laxo!! en veel pruimen, druiven, en peperkoek meenemen!!
probeer bananen dan maar te mijden dat stopt heel erg.
neem anders voor de eerste dagen zo'n pakje roggebrood (van dat heel donkere) mee... das misschien nie genoeg voor de vakantie, maar de eerste dagen raak je alvast nie verstopt...
fijne vakantie gr. van sandy
 
Hoi El,

Heerlijk vakantie! Maar je probleempje kan ik me voorstellen. Het is goed om vezels te eten, deze zitten in brinta maar bijv. ook in ontbijtkoek. Ikzelf eet vaak 2 kiwi's op de nuchtere maag, deze doen werkelijk wonderen op dat gebied! Je kunt het vast eens proberen voor je met vakantie gaat, en inderdaad wat er allemaal al is genoemd door de mensen die mij voor waren.

Veel vakantieplezier!
Dianne
 
Voor mij een bekend probleem maar echt, bij de meeste bakkers en vaak ook in de betere supermarkten hebben ze meergranen brood! Let maar op "Cereal".
Fruit met schil helpt ook.
Fijne vakantie!
loes
 
Terug
Bovenaan