Stokke kinderstoel paar vraagjes

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie weet waar de stokke kinderstoel goedkoper is? En prenatal heeft van die dagen dat alles met veel korting weg gaat, wanneer is dat?
En er schijnt ook een goedkope versie te zijn van de stokke stoel, is deze ook goed en waar is deze te koop?

Nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

groetjes Mariska

hoi,

wij hebben een tiamo meegroeistoel. als stijn groter is kan het blad eraf en de voetenplank naar beneden. Ook kan de zitting  nog omlaag en kan er eventueel zelfs een volwassene op zitten. Deze stoel hebben we voor ongeveer zeventig euro gekocht bij prénatal. dat scheelt nogal wat. b   ghghg

groetjes van marloes en stijn die meetypt

Hoi Mariska,

Wij hadden voor onze dochter een tripp trapp en ik ben echt een fan van deze stoel. Geen moment spijt van onze aankoop gehad. Ze is inmiddeld ruim drie en zit er nog altijd op.
We wilde nu weer een tripp trapp voor onze jongste. Ze zijn in Duitsland een stuk goedkoper. Wij wonen zelf dicht bij Duitsland, dus wij hebben hem daar gekocht (of eigenlijk mijn ouders, maar dat maakt voor het verhaal niet uit).
Je kunt hem ook bestellen op deze site: www.skandic.de

Er is al eerder een topic over dit onderwerp geweest. Daar stonden ook ervaringen van mensen die hem daar hebben gekocht, misschien kun je die even terug zoeken.

Groetjes, Karin

hoi mariska,

ik hen hem inderdaad besteld bij de site in het bericht hiervoor en dat ging super. Scheelt met de bezorgkosten nog een hoop geld en je hoeft er de deur niet voor uit. Mijn oudste 2 kids hebben er allebei ook een en zitten er nog steeds heel goed op. Moet zeggen dat we er zelf ook regelmatig op zitten want het is gewoon een fijne stoel.

groetjes chimene

Wij hebben ook een trip trap en die bevalt echt super! Onze oudste heeft er erg lang op gezeten en ik zweer er echt bij. De stoel is met geen mogelijkheid om te krijgen en erg prettig in gebruik bovendien kan hij ook erg makkelijk gebruikt worden als ze al wat ouder zijn en er zelf op kunnen klimmen maar eigenlijk nog iets te klein zijn om op een gewone stoel te zitten. Super stoel!!

Wij hebben hem ook gekocht bij Scandic.de. Prima en snelle levering!
gr.Ing

Hoi Allemaal,

Ik wil de stoel gaan bestellen, maar mijn duits is zwaar belabberd, dus ik kan de stoel niet vinden op de site.
Oh ja en hoe zit het met garantie enzo?

groejtes Mariska

Hoi Mariska,

Als het goed is kom je met onderstaande link gelijk bij de stoel uit.
Wij hebben 'em ook bij skandic.de besteled en de levering was snel en de service is prima (en je hoeft er de deur niet voor uit). Aanrader dus!

http://www.skandic.de/index.php?list=TRIPP-TRAPP

Groetjes en succes,

Renate

Terug
Bovenaan