quote: Vennie72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2007 14:08:29&apos

);
Hoi Romy,
Ik heb even meegelezen, want ik vind de Stokke ook een gave kinderwagen om te zien! Ik vroeg me alleen af of je wel wat boodschappen kunt meenemen met deze wagen. Het onderstel lijkt me klein en heeft het wel of geen netje of mand om wat boodschappen in te doen? Lijkt me namelijk wel handig...
Ik hoor het graag van je.
Liefs, Vennie
hai,
het is zeker een gave kinderwagen en ja er zit van onderen een tas,als die dichtgeritst is denk je wat klein maar pas als je hem openritst is hij heel groot en kan je er best veel boodschappen in kwijt,meer dan in een netje of in zon zak onder de wagen,en ook weer een groot voordeel,hij zit van onderen dus je wagen blijft gewoon stabiel!!! en nog een vergeten voordeel er zit een superhandige regenhoes bij die je supersnel over de wagen hebt gedaan,er gaat een een zak met een grote rits over het zitgedeelte en je ritst het plastic gedeelte zo aan de kap,zodat als je een winkel in gaat ,je alleen maar de kap er af kan ritsen,die dubbelvouwt en voila je kindje heeft weer gewoon zich,meestal bij anderen kinderwagens is het een een geheel over de wagen en moet je dus of hem er helemaal erafdoen of je kind blijft ook in de winkel achter de renhoes zitten,je ziet het ik ben een enthousiaste stokkefan(ik kan er wel gaan werken haha)en vind ook wel dat ik na 3 kinderen en ik denk uh 1 kinderwagen en 5 verschillende buggys dat ik nu echt weet wat handig is en niet,nadeel blijft de prijs maar ja en natuurlijk smaak,ik zag hem trouwens van de week in helemaal grijs en nee dan vind ik hem echt niet mooi,zelf heb ik de rode,niet de kleur rood van dit jaar maar van het jaar daarvoor,de knalrode,en ja ik zou er nog een bende kinderen voor nemen(grapje natuurlijk),nee hoor ik weet zeker dat ik er tegen die tijd iemand anders blij mee kan maken maar eerst kijken we of er bij ons er nog een nr 4 mag komen.succes er mee!!!! gr romy