stokke kinderwagen

hoi,
ja ik dus.ik ben moeder van 3 stuks en we zijn in de running voor een nr 4 als het ons gegeven is natuurlijk.maar bij de eerste 2 had ik een gewone kinderwagen en bij nr 3 had ik een stokke wagen en ik ben er erg positief over,mijn mannetje is nu 10mnd en zit dus nu in het kinderwagengedeelte gewoon met zijn gezicht naar mij toe en hij vind het geweldig!!!het allergrootste voordeel is dat hij hoog is en dat de kinderen dus hoog zitten,je hebt er veel meer zicht op en geen langslopende honden enz die gaan snuffelen en ook als je in de stad loopt valt mij op dat de mensen de kinderwagen niet over het hoofd zien en er dus niet over struikelen,hiervoor had ik dus een driewieler en die mensen vielen altijd bijna in de kinderwagen als het druk was en als ze gehaast zijn.ook zag je je kind niet en nu dus wel,het is zo gezellig!!!!wat ook een groot voordeel is dat je hem ook als kinderstoel kan gebruiken en heb je dus geen kinderstoel meer nodig van het restaurant/cafe meer nodig waar ze zeker in het begin nog wankel in zitten,mijn zoontje zit als een koning aan tafel en houd het ook gewoon uit want hij zit gewoon perfect.hij is simpel opklapbaar.tja sorry ik kan er geen nadelen van op noemen want ik ben superenthousiast,wanneer ik dan echt 1 puntje zou op moeten noemen dan zou het zijn dat veel mensen er naar kijken en ze vinden de wagen of leuk of niet maar goed dat is ook zo bij jezelf,ik vind hem keileuk en de wagen past ook bij mij maar anderen zouden hem nooit kopen ,ook al vinden ze hem wel handig!ik had de andere kinderwagen nog even klaargezet maar ik heb hem nooit gebruikt moet ik zeggen.dus als je hem mooi vind dan zou ik het je zeker aanraden,hij is wel prijzig maar ik zie er alleen maar voordelen aan.hij is echt super gaaf,succes met je zwangerschap en veel plezier met spulletjes kopen.
groetjes romy

Hoi Romy,

Ik heb even meegelezen, want ik vind de Stokke ook een gave kinderwagen om te zien! Ik vroeg me alleen af of je wel wat boodschappen kunt meenemen met deze wagen. Het onderstel lijkt me klein en heeft het wel of geen netje of mand om wat boodschappen in te doen? Lijkt me namelijk wel handig...
Ik hoor het graag van je.

Liefs, Vennie

quote: Vennie72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2007 14:08:29'));

Hoi Romy,

Ik heb even meegelezen, want ik vind de Stokke ook een gave kinderwagen om te zien! Ik vroeg me alleen af of je wel wat boodschappen kunt meenemen met deze wagen. Het onderstel lijkt me klein en heeft het wel of geen netje of mand om wat boodschappen in te doen? Lijkt me namelijk wel handig...
Ik hoor het graag van je.

Liefs, Vennie

hai,
het is zeker een gave kinderwagen en ja er zit van onderen een tas,als die dichtgeritst is denk je wat klein maar pas als je hem openritst is hij heel groot en kan je er best veel boodschappen in kwijt,meer dan in een netje of in zon zak onder de wagen,en ook weer een groot voordeel,hij zit van onderen dus je wagen blijft gewoon stabiel!!! en nog een vergeten voordeel er zit een superhandige regenhoes bij die je supersnel over de wagen hebt gedaan,er gaat een een zak met een grote rits over het zitgedeelte en je ritst het plastic gedeelte zo aan de kap,zodat als je een winkel in gaat ,je alleen maar de kap er af kan ritsen,die dubbelvouwt en voila je kindje heeft weer gewoon zich,meestal bij anderen kinderwagens is het een   een geheel over de wagen   en moet je dus of hem er helemaal erafdoen of je kind blijft ook in de winkel achter de renhoes zitten,je ziet het ik ben een enthousiaste stokkefan(ik kan er wel gaan werken haha)en vind ook wel dat ik na 3 kinderen en ik denk uh 1 kinderwagen en 5 verschillende buggys dat ik nu echt weet wat handig is en niet,nadeel blijft de prijs maar ja en natuurlijk smaak,ik zag hem trouwens van de week in helemaal grijs en nee dan vind ik hem echt niet mooi,zelf heb ik de rode,niet de kleur rood van dit jaar maar van het jaar daarvoor,de knalrode,en ja ik zou er nog een bende kinderen voor nemen(grapje natuurlijk),nee hoor ik weet zeker dat ik er tegen die tijd iemand anders blij mee kan maken maar eerst kijken we of er bij ons er nog een nr 4 mag komen.succes er mee!!!! gr romy

quote: teddyboy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2007 20:12:50'));

dank je wel voor de reacties.
we gaan er zeker 1 kopen

je zal er geen spijt van krijgen dat weet ik zeker!!
succes er mee!!!!
gr romy

Hallo dames,
Sinds ik dat ding in een blad heb gezien weet ik zeker dat ik een Stokke wil als ik mijn 1ste kindje krijg.
Het zicht dat het kindje heeft, hoger op, zien niet alleen voeten.. En de benen worden goed ondersteunt door de aanpassing van de voetensteun.
In  1 woord geweldig!! hahaha

Nou meiden: ik geloof dat ik verkocht ben!

Was vandaag met manlief in de 'Kidsfactory' en daar zag ik de Stokke staan en die hebben we even uitgeprobeerd! Ik ben echt ontzettend enthousiast! Sommige andere wagens vind ik gewoon ronduit lelijk. De Stokke is simpel, strak en handig (qua hoogte en omdraaien van de stoel/bak). De wielen vond ik niet zo schokproof i.t.t die van bugaboo (ze hadden daar een straatje met verschillende stenen aangelegd om te proefrijden), maar ja.... je kunt niet alles hebben.

We hebben nog tijd zat, en ik vind dat ik toch ook nog een keer uitgebreid de plus- en minpunten van de andere wagens moet bekijken. Maar het is net als met een nieuwe winterjas: je wilt nog even verder kijken, maar je weet eigenlijk al zeker dat die eerste het worden gaat!

Liefs, Vennie

Terug
Bovenaan