Stokke Limas Carrier of Ergobaby omni draagzak?

Goedendag,

Wie kan mij helpen? Ik twijfel heel erg tussen de Stokke Limas Carrier en de Ergobaby Omni draagzak.

Ik heb ze gepast bij Babypark met een pop erin. Ik ben nu 26 weken zwanger, wellicht zat mijn buik nu iets in de weg met het juist kunnen passen. Toch vind ik het fijn om al gelijk een draagzak te hebben.

Het fijne van de Stokke Limas Carrier vind ik dat de baby lekker dicht knuffelend tegen je aan zit, de brede banden over de schouder en je kunt hem compact opvouwen om mee te nemen.
De Ergobaby zat ook prima. Ik vraag mij af of de Ergobaby uiteindelijk toch iets beter zit (voor mij en de kleine) met meer gewicht van de baby en met lange stukken wandelen.
Ik wil hem gebruiken voor thuis, naar de winkels gaan en wandelingen maken.
Hebben jullie ervaring?

Ik heb de ergobaby, gaat al 3 kinderen mee en doet het goed. Alleen als ze nog zo heel klein zijn, dan zitten ze in mijn ogen niet zo lekker in zo'n grove draagzak. Voor de eerste 3-6 maanden heb ik een stretch wrap gebruikt. Dat zit zo heerlijk voor ze, slapen ze goed in en dicht tegen je aan. Dus misschien kan je dat ook overwegen voor die eerste periode (zeker op marktplaats goedkope te vinden) en als je baby dan wat groter is kan je nog eens rustig naar deze zakken kijken. Laat je niet ontmoedigen door het knopen, dat is net zo makkelijk als veterstrikken, je kan even oefenen met een filmpje.

Terug
Bovenaan