stokke newborn set

<p>Ik wil graag 2dehands een newborn set kopen voor de Stokke stoel. Nu heb ik begrepen dat er 2 versies zijn. Een oude die maar op 1 stand kan en een nieuwe die 2 standen kan. Ik heb het hele internet afgespeurd maar kan niet vinden of er een visueel verschil is. Weet iemand het? Dat maakt het gemakkelijker op marktplaats de goede te vinden.</p>

ja er is wel een verschil! Oude is iets meer een ‘kuipje’, standaard is deze beige. De nieuwe oogt iets platter en in de plastic schaal zitten kleine gaatjes. Wij hebben de oude, deze is de eerste weken wel erg ‘rechtop’, maar nu met 8 weken prima.

Het model zoals ie nu in de winkel ligt past op de Tripp Trapp van 2015 en jonger.
Het oude model op 2014 en ouder. Onder de stoelpoten vind je de productiedatum.
Kun je daar iets mee?

Voor de duidelijkheid, het gaat me niet om de stoel zelf, maar om de newborn set. Inderdaad het 'kuipje' waar de baby in ligt. Ik wil graag het nieuwere platte model, maar vind het moeilijk om de juiste te vinden op marktplaats. Ik hoopte dat er iets meer visueel verschil zat in beide versies.

Op marktplaats kun je het het beste zien aan de kleur inderdaad! De oude versie heeft een beige hoes en de nieuwe een grijze :)

De oude heeft een hele hoes en de kuip is dieper. De nieuwe zijn oa grijs/groen met stippen/ roze met stippen en je ziet duidelijk dat de kuip ondiep is. Als je het zelf niet kan zien kan je ook aan de verkoper vragen of hij in zit en lig stand kan en of dit het nieuwe model is?

Terug
Bovenaan