Stokke Tripp Trapp: help!!

Yes, ik heb hem: de Tripp Trapp! Alleen naar nu blijkt is mijn tafel niet geschikt..... Deze heeft onder het blad nl een dwarsbalk waar het kindje zich tegen af zou kunnen zetten met de voetjes... Ook is mijn tafel ca 80 cm hoog en is de Tripp Trapp ontworpen voor tafels van 72 - 76 cm hoog.

Ik heb hem dus nog niet uitgepakt en in elkaar gezet, dan kan ik de stoel retourneren, maar dit zou ik echt héél jammer vinden! WIE HEEFT ERVARING/ TIPS???

Bij voorbaat hartelijk dank! Liefs van Ayleen

Hoi Ayleen,

Gefeliciteerd met je stokke stoel. Wij wilden ook heel graag een stokke stoel en dachten dat dat niet kon met onze tafel van 80 cm hoog. Wij hebben toen van vrienden een stokke stoel geleend en het kon toch. Nu hebben wij ook een stokke stoel en ze zit er heel goed in ( ± 8 mnd oud).

Vwb jullie balk onder de tafel. Bij ons is direct onder het tafelblad zit bij ons ook een balk, maar daar hebben we tot nu toe nog geen last van gehad. Maar of we nou deze of een ander merk kinderstoel hebben, dan zouden ze met alle merken stoelen zich af kunnen zetten. Achterover vallen kunnen ze niet hooguit dat ze zich iets weg kunnen duwen van de tafel. Dit doet ons kindje (nog)  niet.

Kun je een stokke stoel van iemand of van een winkel even lenen om te kijken hoe je het vindt?

Ondanks onze hoge tafel zijn wij erg blij met de stokke stoel.

Groetjes Sylvia

Dank voor je bericht! En bevestiging... Ik kon het niet laten en heb hem zojuist in elkaar gezet! Wat is ie leuk en ik denk dat het inderdaad wel gaat lukken. Mijn zoontje kan nu nog niet zelf zitten, bijna....

Hoi hoi,

Bij ons is de stoel nog nooit omgevallen, ook niet als mijn zoon zich enorm aan het afzetten was. Ik vind het een geweldige en ook nog mooie stoel!!!
"helaas"moet ik er nog twee kopen ivm mijn tweeling, dat wordt een duur grapje!

Hallo, ik heb een tip voor degene die nog een trip trap willen kopen. Ik heb er enkele weken geleden eentje via internet gekocht, en dat was echt stukken goedkoper, betrouwbaar en had hem na overmaken bedrag binnen een paar dagen in huis, erg super.
Ben je geinterreseerd, ga dan naar google en dan naar skandic. het is een buitenlands bedrijf, maar een echte aanrader! ( nee heb geen aandelen...)
Groetjes

YEP! hier ook een moeder met een hoge tafel en dwarsbalk én een Tripp Trapp stoel!
onze kleine zit gewoon goed in zijn Tripp trapp (is nu 7,5 mnd)

Hij zet zich dus wel af aan de dwarsbalk en daardoor schuift ie met stoel en al naar achter (tot ie niet meer bij de balk kan ) Ook gooit ie zich continue naar achter met zijn lijfje gewoon voor de lol!  Wij hebben een houten vloer dus  de stoel  schuift meteen naar achteren ipv kiepen wat je op vloerbedekking wel zou kunnen treffen denk ik.

Ik laat hem maar lekker zijn gangetje gaan, het kan echt geen kwaad!

Hoi
Ik kom van het voorjaar 2007 forum en ik wilde toch even reageren.
Wij hebben ook een trip trap kinderstoel en mijn zoontje heeft zich dus wel degelijk van de tafel afgeduwd en is achterover om geslagen. Ik dacht dus dat dit nooit zou kunnen met deze kinderstoel, wel dus.
Ik denk ook dat het mede komt doordat wij ook zo'n balk onder het tafelblad hebben en daar heeft hij zich met zijn voetjes tegen afgezet. Nu laat ik mijn zoontje nooit meer alleen in de kinderstoel zitten, als ik nu even naar de keuken moet zet ik hem een meter bij de tafel vandaan zodat hij zich niet kan afduwen. En als we aan het eten zijn zet ik altijd mijn voet om de onderste zwarte tussenstuk van de kinderstoel.
Gelukkig hebben wij vloerbedekking en is onze zoon met schrik en veel hoofdpijn vanaf gekomen maar het kan ook anders Bv als je plavuizen hebt.
Meiden let asjeblieft op je kindje als het in de kinderstoel zit en verlies het niet uit het oog want het is zo gebeurd.

Terug
Bovenaan