Stokke triptrap of kidsmill up

Hi lezers,

Welke zou je adviseren. Ik zit heel erg te twijfelen.

Iemand ook ervaring met het eetblad van kidsmill up? Kan de baby/peuter het blad ook optillen of kan dat ook bevestigd worden?

Lees graag ervaringen.

Wij hebben ook de stokke tripp trapp, via marktplaats gekocht met babyset, zelf een likje verf erop. Wij zijn nog steeds erg blij met de stoel, kleine man is 26 maanden en klimt er zelf op en af en wil er graag opzitten.
Als er een baby op bezoek komt, is de babyset er zo ingeklikt.

Geen ervaring met de kidsmill, maar ik denk dat een kwalitatief goede stoel al snel goed is.
Mijn zoontje vindt de Ikea stoel bijvoorbeeld heel vervelend, hij zit opgesloten en heeft geen plankje om zijn voeten op te zetten en dat vindt hij heel vervelend. Dus ik zou sowieso wel investeren in een ergonomisch goede stoel, of hij nu nieuw is of via marktplaats

Ik heb een kidsmill
Het blad kan bevestigd worden

Maar ik zeg eerlijk
Als ik het eerder had kunnen testen ergens had ik de stokke gekocht…

Ik heb thuis een stokke en op de opvang waar ik werk hebben we Kidsmill.

Opzich is de Kidsmill een prima stoel, maar hij is heeeel licht. Zodra een kindje eraan hangt of met een loopfiets tegenaan rijdt, valt de stoel om. De stokke is veel steviger e wat zwaarder en schuift beter weg onder de tafel, neemt minder ruimte in.

Het tafelblad bij Kidsmill werkt ook niet zo lekker. Bij stokke weet ik dat niet, ik gebruik die niet omdat ik m veel te groot vindt en te rond. De kinderen eten hier gewoon van de tafel met de stokke er tegenaan geschoven.

Dus Kidsmill is een prima goedkopere keus maar ik ben blij met m'n stokke. Mn oudste zit er al 4 jaar op en kan er gerust nog jaren op zitten. Hij ziet er nog hartstikke goed uit, amper beschadigd.

Wij twijfelen ook nog over kinderstoel. Je hebt tegenwoordig ook de Stokke Steps natuurlijk. Wat zijn jullie meningen/ervaringen daarmee?

Wij hebben de kidsmill up. Het verhaal dat hij lichter is en snel om gestoot wordt herken in totaal niet. En er wordt regelmatig flink tegen aan geknald. Hij schuift prima onder de tafel ook. Blad is ideaal, baby set ook. Wij hebben voor onze tweede in idd nog een kidsmill up aangeschaft

Terug
Bovenaan