Stokke wandelwagen en tweede kindje op komst

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij hebben een stokke kinderwagen die ons erg goed bevalt. Nu be ik in verwachting van onze tweede spruit, en als deze er is is onze zoon bijna drie jaar. Hij kan al goed lange tijd meelopen, maar soms vind hij het nog zo fijn om in de wagen te zitten en voor mij is dat dan ook wel erg makkelijk en rustig.

Nu vraag ik me af hoe ik dit straks met de tweede ga doen. Om een tweeling wagen te kopen voor een zoon van bijna drie, dat lijkt me ook zo overbodig. Maar aan een stokke kan ik niet zo'n plankje bevestigen, tenminste niet dat ik weet. Heeft iemand heir ervaring mee met de Stokke? Heeft iemand een goed idee hiervoor?

Groetjes,
Kim

tegenwoordig heb je ook van die stoeltjes die je aan de zijkant kan bevestigen...even vragen in een babyspeciaalzaak....

Verder kan je altijd via marktplaats een goedkopere dubbele wagen aanschaffen voor als je langer op pad gaat...

Wij kopen wel een dubbele wagen, Nova is net 2 als dit kindje geboren wordt en ik ben nogal een mama die er graag op uit gaat....

Liefs randy

hoi hoi, ik zit ook met zo iets in de knoop, mijn dochter is nu anderhalf en is dan 2 jaar en 1 maand of zo iets, weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben. maar onze wandel wagen is stuk ( door elke keer over de drempel van het vorige huis heen te tillen) nu zijn we op zoek naar iets maar weet nog niet wat en of het nieuw of 2 de hands weten we nog niet denk 2 de hands.

misschien een ideetje?

Kim je kan ook wat randy zei een stoeltje aan de zijkant kopen. en volgens mij maar weet niet zeker kan je ook op die wagens de maxcicosie er bij zetten maar weet niet helemaal zeker.

groetjes mama van sharon

Als je in je eentje gaat de baby in een draagdoek en je zoontje in een buggy. En als je met z'n 2-en bent de baby in de kinderwagen en de buggy mee voor je zoontje.

Terug
Bovenaan