stokke xplory

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik heb een vraagje over de stokke xplory kinderwagen
zijn er mensen die de kinderwagen hebben en mij kunnen vertellen of ze tevreden zijn?
ik twijfel tussen de bugaboo en de stokke, maar de stokke spreekt mij meer aan omdat je kindje er veel hoger in ligt dan in de bugaboo (die een vrij lage bak heeft)

ik ben benieuwd of er mensen zijn die voor de stokke zijn gegaan en wat hun bevindingen zijn

groetjes

haaaaai
gelukkig is het een kwestie van smaak want echt mooi vind ik hem niet MAAR hij rijdt fantastisch. een kindje bij mij op het kdv had hem ook en we hebben hem een keer geleend. hij is vooral erg handig voor hele lange mensen. ikzelf ben 1.50 dus voor mij is ie niet handig maar ik zou er zeker wat rondjes mee gaan rijden.
groetjes inimini

Ik heb de stokke kinderwagen uitgeprobeert van een ouder op het kdv waar ik werk...
Ik vind het een mooie wendbare kinderwagen en vind het zeker positief dat het kindje dichter bij je ligt als ouder...
Ook moet het beter zijn ivm luchtvervuiling maar of dit nou ook echt werkt weet ik niet...

Ik heb zelf de Quinny Speedi SX onlangs gekocht... Deze wagen vond ik zelf fijner qua sturing en het is meer mijn stijl qua uiterlijk...

Ik zou gewoon zeggen ga naar de prenatal of ander groot babywarenhuis en ga een proefrit maken en laat je goed informeren... Er is zoveel keuze...

Liefs Marije

Terug
Bovenaan