Stom consultatiebureau

Roosmarijn heeft koemelkallergie en het CB zei dat we dan nog niet moeten beginnen met Rijstebloem. Nu heb ik een diëtiste gebeld omdat ze bijna 6 maanden is en ik vraag of ik met rijstebloem moet wachten tot ze echt 6 maanden is en ze zegt: Ik zou niet weten waarom, want dat kan zeker geen kwaad. ARGH. Stom CB! Als ze nu beter gaat slapen, dan ben ik echt pissig op het CB. Ik ben heel benieuwd hoe ze er op gaat reageren. Morgen krijgt ze voor het eerst rijstebloem. Jippie!

Liefs

jaja slaat weer helemaal nergens op hihi, ook ik hoop dat ze beter slaapt kan je lachen de volgende keer en even duidelijk maken dat ze maar eens met een dietist moeten gaan praten voordat ze conclusies trekken ;)

succes en veel plezier morgen!
groetjes non

ja idd stom consultatiebureau.
Ik ben 27 juli voor het laatst naar het cb geweest, en er is toen gewoon een nieuwe afspraak gemaakt.
maar ik moest die afspraak verzetten omdat ik toen precies aan het werk kon bij mijn nieuwe baan. en daarna nog ene keer moeten verzetten ivm veranderde werktijden. Daardoor is mijn volgende afspraak nu intussen belandt op 3 november.
dus ruim drie maanden later. Ik dacht dat ze de groei en alles zo goed wilden controleren? nou dat lukt natuurlijk niet op deze manier. Ze zijn ook maar 4 ochtenden per week open en dat plannen ze dus blijkbaar helemaal vol. vind het zo amateuristisch allemaal gaan daarzo.
Maarja ik vind het toch wel fijn om haar even te wegen/meten en te horen of ik het min of meer goed doe met fruit/groente hapjes en overstap naar andere voeding enzo.
maarja ik vogel het zelf wel uit allemaal....
echt stom

Dank je wel Floor, maar ik heb een afspraak voor maandag staan. Ik heb er nu al zin in. Morgenochtend krijgt Roosmarijn haar eerste papfles. Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden.

Heel goed! Ze dronk hem gewoon keurig leeg. Eerst even een beetje spelen met de speen (ik denk omdat het anders voelde of smaakte) en daarna ging hij helemaal op. Ze heeft er voorlopig nog helemaal geen last van. Dus ben benieuwd de komende dagen.

Liefs,

Terug
Bovenaan