stom he, blij met positieve ovu test!

A

Anoniem

Guest
ben 3 april voor het laatst ongesteld   geworden door de pil. daarna niet meer begonnen en wachten op de eerste rode duivels zonder pil....

raar he hoe blij je met je menstruatie kan zijn!   precies 28 dagen!! was zo blij dat mijn lichaam het ook nog "deed" zonder pil!!!

gewoon ongesteld geweest, ook niet extreem lang of heftig.

en donderdag begonnen met de CB ovutesten. vorige maand ben ik achteraf te laat begonnen met testen. weet ik nu. donderdag en gisteren negatief. en toen ik vandaag naar de wc ging wist ik eigenlijk al dat ie positief zou zijn, die afscheiding kon niet missen. en jahoor een smilie!!!

we gaan nu ons best doen dit weekend! hopen op een wonder!

raar he, hoe blij je kan worden van je eigen lichaam dat het gewoon "doet"!

kennen jullie dat gevoel?

Jaaaaaaa!!!!!!!! Ik ben ook altijd blij met een positieve ovu test!
Dan weet ik lekker dat alles oke is!!!! En wat jij ook hebt met slijm!!!

xxx maan

Ook ik ken het gevoel van blij zijn met je ongi of positieve ovu-test.
De eerste ongi na de pil kwam na 29 dagen, net voordat ik naar mijn werk moest.
Ik had het gevoel dat iedereen kon zien dat ik straalde.

Ik heb 1 ronde ovu-testen gedaan, en tegelijk mijn slijm "getest"
Toen de test positief was has ik ook taai slijm.
Sinds die tijd test ik slijm, en dat werkt goed.

Over een paar maanden gaan we voor het eggie.
Tot die tijd zal ik erg blij zijn als de  zich netjes op tijd melden.
Mijn langste cyclus tot nu toe is 35 dagen, dus dat valt nog mee.

Liefs Mickey

Hoi,

tuurlijk is het niet raar!!!!! Ik was afgelopen maand ook erg blij met mijn eerste positieve ovutest in 16  maanden. Je krijgt weer wat  meer vertrouwen in  je lichaam en dat is erg belangrijk.

Hopen dat het snel is.

Pepa

had al zoveel gelezen op i-net dat ik er bijna vanuit ging dat het bij mij ook wel een rommeltje zou zijn,,,er zijn zoveel mensen die hele rare cyclussen hebben, of heel lang.

dit was mijn eerste maand zonder pil. er kan natuurlijk nog vanalles gebeuren maar ben erg blij met dit duidelijke begin.

bij sommigen duurt het maanden voor er enig regelmaat in zit of hebben helemaal geen eisprong. vandaar mijn blijdschap...

Hoi,
Ja ik ken dat gevoel ook. Ik heb maandag of dinsdag mijn nod. Als ik niet ongi word, ga ik woensdag testen voor een wondertje. Als ik wel ongi word, ga ik erna beginnen met het gebruiken van ovulatietesten. Ben inderdaad wel benieuwd of alles goed werkt. Heb wel elke maand slijm, maar deze maand zo lang (ruim 1,5 week) dat er geen touw aan vast was te knopen. Ook mijn temp geeft geen duidelijkheid (2 lage pieken). Ik hoop dus dat de ovulatietest meer duidelijkheid kan geven en aantonen dat ik inderdaad elke maand een ei heb en zo ja, wanneer. Denk dat ik ook erg blij en opgelucht zal zijn als de ovulatietesten posi zijn.

Groetjes,

Sara

Terug
Bovenaan