A
Anoniem
Guest
Naar gister wat het leek te zijn dat we regeldagen hadden of nog steeds hebben dat is afwachten, ging ik met een dubbel gevoel de naar bed om 23.00. (ik had eerder ook nog een uurtje geslapen.) De laatste fles wat groter gemaakt en afwachten..om2.40 weer een voeding, helaas dus niet door de grotere fles langergeslapen, dat stuk wil maar niet lukken (kortom ik heb 3 uur geslapen ongeveer) Fles gegeven, alles voorspoedig, dommelde wat in, kind in bed en ik in bed...manlief sliep lekker.... Toen begon het...zoonlief sliep met veel geluidjes, maar sliep..maar ja dat pokkeinstinct van mij wil dus niet rusten tot het echt stil is.....elke keer dat ik bijna in slaap viel een geluid dus ik weer wakker... Zo ging het door en om 5 uurheb ik het bekaf en huilend opgegeven en kind en mezelf mee naar beneden genomen...kindje slaapt lekker in de wagen (wel rumoerig) en ik.......tsja ik weet het even niet.... Wanneer leert dat pokkeinstinct onderscheidte maken tussen serieus geluid en geluid...ik kan toch ook door het gesnurk van mijn man heenslapen? De deuren kunnen niet dicht, kan geen dopjes in want mijn man wordt dus niet vanzelf wakker....dit is de zoveelste nacht al dat ik gemiddeld vier a vijf uur slaap...leert mijn lijf dit op den duur?? Zo..tot zover mijn frustratie