stom kleding vraagje...

Hoi,

Ik heb een waar koop je kleding vraagje:Ik zoek namelijk een winkel of internetsite dat kleding van Bakkaboe verkoopt. Ik vind die kleertjes erg leuk en ik heb er wel wat tweedehands van...maar iets nieuws is ook wel weer eens leuk....Tuurlijk is het voor de kleine meid die als een raket uit haar kleertjes groeit...

Is het eigenlijk wel te koop in het Westland???

Groetjes Hanneke

hoi hanneke

heeft baby westland in naaldwijk dit merk niet in het assortiment? en in delft zit er ook een winkeltje die het heeft, weet alleen even de naam niet..sorry ga er even over denken.

groetjes josé mv yara

was www. bakkaboe maar zo gemakkelijk....die had ik al bekeken. Daar heb je idd de folder en waar je kan kijken waar het merk kan kopen. Maar die winkel die hij voor mij aangeeft, bestaat niet meer......

maar wel bedankt hoor!!!!

Daarom is dit ook zo'n stom vraagje

Hoi Hanneke,

In de prins hendrikstraat in Hoek van Holland zit van der Ven een kledingwinkel die bakkeboe verkoopt, ik heb er voor mijn dochter hele leuke dingen vandaan!

groetjes Nicole

Nou, stomme vraag hoor..!! (dus niet!)
Hier in de buurt zitten heel veel 'Tuunte' zaken, die verkopen allemaal 'Bakkaboe' (met hier in de buurt bedoel ik de achterhoek, ik weet alleen niet of Tuunte een landelijke keten is, klinkt wel erg 'Achterhoeks' HAHA!) en bij 'Bertus' in Hoogeveen (daar wonen mijn ouders) verkopen ze het merk ook, maar ik weet ook niet of dat een landelijke keten is.
Succes enne..laat je nog even weten of het gelukt is..??

Liefs, Marcia mv Puck

hoi,
Ik woon in gelderland en hier koop ik de kleding van bakkaboe bij de tuunte.
Meestal hebben ze hele leuke dingen van dit merk,dus het is ook een van mijn favourieten voor Mila.
Ik heb pas twee hele gave linnen broeken ingeslagen.
Maar net wat Marcia zegt,ik weet niet of er bij jullie een tuunte is.
succes...gr piewie

Terug
Bovenaan