Stom lichaam

Ik lach me dood om mijn lichaam, het word elke maand erger. Mijn cyclus is meestal zo rond de 28 dagen, en ik ben netjes een tempkaart bij aan het houden. Rond dag 10 begon mijn stomme lichaam aan te geven " eisprong eisprong" dus ik mijn mannetje bij de oren gegrepen en aan de klus. Na 2 dagen vreemde gevoel weg. Rond dag 14 (de goede dag) Begon mijn lichaam weer " he fabbie, eisprong eisprong" Ik mijn mannetje weer aan de haren getrokken (acharm). Maar er gebeurde niets met mijn tempje. Nu dag 17 stom stom lichaam " daar ben ik weer eisprong" mannnetje weer verveeld. En eindelijk dag 18 ging mijn tempje omhoog. Beetje laat he stom lichaam!

Daar word je toch niet goed van, (haha mijn arm mannetje ook niet).

Nou meiden, ik duim voor jullie. Dikke knuffel Fabbie
 
hoi fabbie,ja lastig lijkt me hihi
hoe lang zijn jullie al aan het klussen?
wij willen in augustus beginnen spannend zeg.ben jij al eerder gestopt met de pil?voor cyclus?ik wil eigenlijk gewoon in augustus stoppen.weet jij toevallig of ik met pil al folium kan nemen?groetjes boob en klusse maar he
 
Hallo Fabbie,
nee dat is helemaal niet stom dat er met de 18de dag je temp omhoog vliegt.
Ik zelf had ook een cyclus van 28 dagen en ik ben op dag 18 bevrucht van ons tweede kindje dus zo raar is dat niet. En nu nog 15 weken te gaan dus ga rustig verder met klussen.
Groetjes en succes Marianne.
 
Hoi Fabbie,

Wat kan je lichaam toch raar doen hè, al die hormonen doen lekker met je wat ze zelf willen.
Nou maar afwachten...........
ooooooo wat duurt dat wachten lang
SUCCES

Je zegt wel wel dat je er niet goed van wordt en je manneke ook niet maar zou je manneke het echt zo erg vinden hihihi.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan