stom maar toch

Hebben jullie dat nu ook dat je soms zo in een keer zo onzeker kunt zijn ? was de eerste tijd altijd moe moe moe en de laatste paar dagen voel ik me in 1 keer super fit , kan de hele wereld aan druk in huis bezig en zo . En nu begin ik dus te denken o jee het gaat toch wel goed, straks is het mis en voel ik me daarom zo fit!! ik weet het is belachelijk maar zal blij zijn als ik met 1 1/2 week weer een echo heb.
Volgens mijn man is dit nu echt iets voor vrouwen

groetjes

Je man heeft bijna gelijk... het is iets typisch voor ZWANGERE vrouwen .

Hier wordt het ook langzaam beter. Kan nog wel geen bergen verzetten en gister een dagje dierentuin en dan ben ik echt kapot van het slenteren etc etc, maar kan wel weer wat meer. Ben niet meer zo extreem moe. Ga nog wel even liggen met de oudsten in de middag, maar ik word dan niet net zo moe meer wakker als dat ik er in ging zeg maar. En dat is een beste vooruitgang haha.

Probeer er van te genieten dat je nu de makkelijke maanden in gaat met energie genoeg om dingen te regelen/klussen etc etc en dan kan je de laatste maanden weer lekker steunen en puffen dat het wel weer zwaar wordt .

Op naar de echo!

groetjes,
Marije

Hoi Rije,

Ik denk dat het heel herkenbaar is joh. En  Marije zei het ook al, typisch iets voor zwangere vrouwen hoor haha.  Ik voel me nl net zo. Ik heb zo weinig echte zwangerschapskwalen en sinds een dag of 2 komt ook mijn energie mega terug. Ik dacht vorige week van pff zal ik nog een test doen voor de zekerheid? Heb ik gedaan hahah en daarna ook nog een echo gehad. Het zit wel goed. Maar bij mij slaat de twijfel ook steeds toe hoor dan denk ik, hoe kan ik dit nu allemaal doen zeg met mn zwangere lijf. Ook ik heb over anderhalve week weer een echo en ik kan niet wachten tot de tijd om is. Ik vind het wel heel eng tegelijkertijd.

Geniet van je energie, voor je het weet komt de zware tijd he.

Groetjes Petra

ik ehb het zelfde alleen met misselijkheid ben 4 a5 dgn goed misselijk geweest s'morgens en s'avonds weer, maar nu een stuk minder en s'morgens niet meer wel lekker, maar hoop dat dit ook vrij normaal is? ben nu ruim 8 weken.
kan nog wel de hele dag door slapen.

liefs diana

wat herkenbaar he! je zit zo op ieder tekentje van je lichaam te letten, en overal geef je een betekenis aan... ik heb het ook hoor... als ik heel misselijk ben dan   hoop ik dat het weer voorbij zal zijn, maar als ik dan weer een paar dagen helemaal   niet misselijk ben dan "verlang" ik er weer naar... net als met pijnlijke borsten...ook dat veranderd de hele tijd bij mij... het zal vast wel goed zijn, ik denk dat die hormonen heus niet de hele tijd hetzelfde hoge niveau hebben...

succes ermee!
sabine

Toch wel heel erg fijn dat ik niet de enige ben, geeft op de een of andere manier ook weer een stukje zekerheid. En ik zal mijn man vertellen dat het normaal is voor zwanger vrouwen hahaha.
Ik ga maar vast proberen te genieten van mijn energie ( al hoewel een spelletjes middag was toch wel erg heftig hoor als je de hele tijd loopt te vangen hahaha)

whahaha allemaal zo herkenbaar..ene moment niet uit bed kunnen komen en nog geen 5 minuten later allemaal plannen maken wat ik die dag kan gaan doen....ze zeggen dat het erbij hoort....en dat het minder wordt........maar tis en blijft soms vervelend.....ene moment lig ik in een deuk, volgende moment vervloek ik iedereen....lastig? voornamelijk voor jezelf want de logica ontbreekt....maar schrale troost.....je bent dus niet de enige

Jennifer

Terug
Bovenaan